Alla inlägg under juli 2008

Av Catharina - 25 juli 2008 08:32









Saknar Dig

Tänker På Dig

Av Catharina - 24 juli 2008 16:23

Måste bara dela med mig om en intressant diskution som förekom i bilen
för några dagar sen, Catta var på sånt himla dryghumör.. Diskutionen kom
in på undelater av någon anledning,


Jag - Nää, men det vet du väl, Undelater kan heller inte flyga
Du  - Jo det är klart dom kan, det vet jag väl, men dom gör inte det bara för dom sitter i bur
Jag - Nää, men lägg av nu då, Undelater kan INTE flyga
Du  - Jo, min kompis han flög iväg han


Mohahahaha...


Så fel det kan bli.. Men ändå så rätt.. En kompis Undelat hade ju flygit iväg.

Satan jag garvade så jag grät..


Saknar du din kompis ??? Fick en bild på honom när han stack.. =P

Av Catharina - 24 juli 2008 14:42

Ohh my god,,, Nu har verkligen värmen kommit till sveg och oss.. Var ute precis och satte mig i solen en sväng, skönt,,, Men det var faktiskt så tusan varmt så jag knappt kunde sitta kvar, var tvungen att resa på mig och gå en sväng, lite fläktande.. =)

Klockan börjar närma sig 3 och det innebär att det bara är 2 timmar kvar tills man slutar.. Skönt.. Då blir det att packa med sig lite mat, en filt och lite annat och lägga sig och gassa lite i kvällssolen.. Skööönt...

Av Catharina - 24 juli 2008 09:29

Tog precis en rökpaus med lit kaffe, satt ute i lugnan ro i solen och njöt, sedan började låta och dundra så jag vände mig bakåt, det flög stolar, sängar, tavlor, bord och ja alllt möjligt ut från lägenhetsfönstret på andra våningen.. Hehe.. Då tänkte jag för mig själv, jaha okey, det är så man flyttar.. haha..

Av Catharina - 24 juli 2008 08:55

Då har man blivit utmanad av Linn, lika bra att ordna det då.. =P 


Tre saker jag gör när jag vaknar:

- Låter Znoozen vara på i en timme ungefär

- Trevar ut halvblind i köket, letar kaffe och cigg

- Vaknar upp inne i duschen


Tre saker jag måste ha under dagen:

- Kaffe

- Cigg

- Mat

Tre personlighetsdrag från mig:

- Glad

- Envis

- Pålitlig

Tre saker jag gärna ägnar mig åt:

- Träffa familj och vänner

- Är ute

- Lyssnar på musik


Tre saker jag är rädd för:

- Att bli gammal och ångra att man inte gjort saker och ting.

- Att nära och kära ska råka illa ut.

- Ormar =P


Något jag drömmer om:

- Resa, i flera månader i streck, överallt.

- Få ett lyckligt och givande liv

- Dö nöjd ( visst låter jag possitiv =P )


Tre personer jag utmanar:

Marelene

Sandra

Jennifer

Av Catharina - 22 juli 2008 14:31

Dom säger att sommaren är påväg nu, och det verkar så på dagens väder iaf.. Härligt, det var på tiden..

Sitter på jobbet, klockan är nu 14.32, inte allt kvar nu, men det kommer nog att gå segt, är trött som bara den idag.. haha, där fick jag för att jag var pigg igår.. :P

Har suttit på LaRedoute och spanat i stort sett hela dagen, dom har ju sååå mycket fint, både på sommarrean och höstkollektionen, Själva katalogen väger ju drygt ett kilo.. Det är några sidor med kläder det.. Hehe.. =) Peftekt för mig..

Varje sommar och vinter packar man fram alla katologer, sitter och tittar, kryssar, viker sidor och skriver upp, brukar sluta på några tusen, efter det att man verkligen ha sållat bort allt "Onödigt",..

Tror det får lov att bli det snart igen, väntar på att katalogerna ska komma bara,, Dom är beställda.. =))

Av Catharina - 22 juli 2008 10:35

Tell me how I'm supposed to breathe with no air?

If I should die before I wake
It's cause you took my breath away
Losing you is like living in a world with no air, oh

<b>Chris Brown</b>
I'm here alone, didn't wanna leave
My heart wont move, It's incomplete
If there was a way that I could make you understand

But how do you expect me to live alone with just me?
Cause my world revolves around you, it's so hard for me to breathe

Tell me how I'm supposed to breathe with no air?
Can't live, Can't breathe with no air
It's how I feel whenever you ain't there
There's no air, no air

Got me out here in the water so deep
Tell me how you gonna breathe without me?
If you ain't here I just can't breathe
There's no air, no air

No air, air
No air, air
No air, air
No air, air

<b>Chris Brown</b>
I walked, I ran, I jumped, I flew
Right off the ground To float to you
With no gravity to hold me down for real

But somehow I'm still alive inside
You took my breath but I survived
I don't know how but I don't even care

So how do you expect me to live alone with just me?
Cause my world revolves around you, it's so hard for me to breathe

Tell me how I'm supposed to breathe with no air?
Can't live, Can't breathe with no air
That's how I feel whenever you ain't there
There's no air, no air

Got me out here in the water, so deep
Tell me how you gonna breathe without me?
If you ain't here I just can't breathe
There's no air, no air

No air, air
No air, air
No air, air
No air, air

No more
Baby
Theres no air,no air
No air, oh!

Tell me how I'm supposed to breathe with no air?
I can't live, I can't breathe with no air
That's how I feel whenever you ain't there
There's no air, no air

Got me out here in the water, so deep
Tell me how you gonna breathe without me?
If you ain't here I just can't breathe
There's no air, no air

Tell me how I'm supposed to breathe with no air?
I can't live, I can't breathe with no air
That's how I feel whenever you ain't there
There's no air, no air

Got me out here in the water, so deep
Tell me how you gonna breathe without me?
If you ain't here I just can't breathe
There's no air, no air

No air, air
No air, air
No air, air
No air

Av Catharina - 21 juli 2008 16:54

Ojoj, vilken jobbig eftermiddag detta vart då, jag hatar Active Sync och denna jäkla i780:n,, Usch, jag blir galen... Är lugnt, är bara inne på min 35:e minut med detta problemet... =(

Övertid vankas för Catta..

Ovido - Quiz & Flashcards