Alla inlägg under augusti 2009

Av Catharina - 26 augusti 2009 00:21

Tänk om man bara kunde få lite ro i kroppen, bara en enda dag, en hel dag, vad skönt det hade vart..

Av Catharina - 25 augusti 2009 23:03

Ååhhh, just nu känner jag mig, ja jag vet inte, jag fungerar inte komplett helt enkelt, är skitjobbigt, varför kan inte allt bara vara lätt nån gång ?

Men det är väl så det mesta ska väl helt enkelt skita sig,..

Av Catharina - 21 augusti 2009 21:48

Nu är det dags att mumsa chips oh dipp.. =)

Av Catharina - 21 augusti 2009 15:10

Kanske är dags att äta dagens första mål, har varken matlust eller ork men jag måste juh försöka få i mig nå ändå,,

Iväg till köket och micron..

Av Catharina - 21 augusti 2009 12:31

Är totalt chockad, vaknade imorse, eller ja, snarare idag, och kolla på klockan, 11.40 Det har typ inte hänt att jag har sovit nonstop sålänge på ja jag vet inte när, men antagligen är det så att man är så totalt slut både psykiskt och fysiskt så att det bara var rätt.. Men jag känner mig ganska utsövd nu iaf så det är skönt..

Var ute och rökte och det var juh inte finväder ute direkt, så nu är bara frågan, ska jag ut oh gå nu och hoppas på att regnet inte kommer när jag väl är ute eller ska jag vänta tills styggvädret är borta ?? Om det går bort dvs.. Känner att jag verkligen måste ut en sväng, har mest legat i sängen och kollat film dessa dagarna, men det har väl behövts det med, att få landa lite i sig själv..

...

Av Catharina - 20 augusti 2009 01:22

Det blåser så hårt utanför att det bara viner i träden,. Mysigt, men Ruggigt ändå.. Var ute på balkongen och rökte för ett tag sen och såg hur träden och dess grenar bara svaja, såg lite kusligt ut, nästan som tagen ut en typ thriller, ni vet vilken typ av scen jag menar, haha, är så dålig att förklara.. Men hela träden svajar, det är mörkt, ruggigt och kallt ute, precis så var det.. Som hämtat direkt ur en film.. Så då gick jag in igen,,

Men nu måste jag ut igen och ta ett snabb-bloss innan jag somnar till vindens vinande (catta, poeten)


God Natt Gott Folk,,

Av Catharina - 19 augusti 2009 20:13

Ja hörrninini... Vad ska man säga, vad ska man göra, blir bara så himla matt..

Av Catharina - 18 augusti 2009 10:18

Usch vilket väder, så himla grått, kallt, regnigt och ruggigt.. =( Inge roligt alls, men det verkar som att sommaren är över nu,, =(

Ovido - Quiz & Flashcards