Alla inlägg under oktober 2009

Av Catharina - 29 oktober 2009 23:53

Men herregud vad kass jag har blivit att blogga nu för tiden då,,

Av Catharina - 9 oktober 2009 12:58

Ja jag har då förstått en sak, jag kan fan inte leva utan mina myskläder, mina svarta mjukisbyxor, det rosa linnet och den gråa mjukiströjan, kan inte leva utan dom helt enkelt.. That's Love.. =P

Av Catharina - 8 oktober 2009 22:30

Då var det klart, då var man inte så possitiv längre,, det visste jag väl innerst inne att det inte skulle hålla så länge, men men.. Är dessvärre i det läget nu.. Är som en jävla bergochdalbana..

Nu är det två saker jag vill poängtera utan att skälla eller liknande,,

Men det finns faktiskt vissa saker som jag inte vill höra, man kanske tror att jag borde vilja veta saker, men så är det inte, jag mår faktiskt bäst av att inte veta, så sålänge det går att inte nämna det, så snälla gör inte det, gör det bara när det verkligen behövs.. Det för mig bara längre och längre ner annars, är ganska jobbigt som det är redan, behöver inte få det att väga tyngre..

Och det andra, är att jag förstår inte hur man kan vara så jävla okänslig, hur man kan bete sig så är juh utanför min värld.. Gör man så kanske man borde tänka efter på vad man är för människa och vad man har för värderingar, tycker det är sanslöst..


Och som vanligt, de som tar åt sig gör nog det av en anledning, är ingen mening att skälla, bara förklara, ja förutom på nummer två då, där var det lite skäll, men nu får det vara så, för det är så jag känner..


Men sen så finns ni också mina guldklimpar, älskar er det vet ni..


Av Catharina - 8 oktober 2009 20:14

Nu är testet slut! Dina svar visar på att du passar bäst till följande stjärntecken: Eldtecknet

De stjärntecken som tillhör elementet Eld är:

Vädur Lejon och Skytten

Människor som är födda i eldtecknet är ofta mycket spontana och impulsiva. När det börjar med nya projekt går de
helhjärtat in för det med massor av optimism.

De tvivlar inte ett ögonblick på sina egna förmågor och när det tar ett beslut är det nästan inget som kan få en Vädur
Lejon eller Skytt att ändra på sig.

Deras energi och livfulla fantasi gör dem till mycket spännande människor och man har aldrig tråkigt tillsammans
med en person född i eldtecknet.

Ibland kan Vädurar Lejon och Skyttar uppfattas som otåliga och tempramentsfulla människor men oftast tar
”eldpersoner” detta som en komplimang.

 

 

 

Ja, och det var svaret av testet vilket element man tillhör, och jag är juh Eld och Lejon så det stämde juh bra.. Glad

Av Catharina - 8 oktober 2009 14:41

Detta inlägget kanske ska bli lite annorlunda gentemot dom sista som har kluddats på här, jag kan juh villigt erkänna att jag inte har varit den mest possitiva människan på den senaste tiden, men idag är ett litet break-trough, iaf för stunden.. =)

Har haft en bra dag idag, har nyss kommit in från den härligaste höstpromenaden, solen sken så det var perfekt varmt och alldeles vindstilla, hade härlig up-tempomusik strömmandes ur hörlurarna och allt var så vackert,, Kunde verkligen gå in i mig själv och njuta av den stunden, och nu är man hemkommen och känner iaf lite lugn och behag i kropp och själ..

Ville bara dela med mig av lite positivitet.. Har ju inte gjort det så mycket på sistone..

Underbart.. =)


Sköt om er nu..

Puss


Av Catharina - 6 oktober 2009 23:23

Vad less man blir på att vara ständigt black och att det ständigt finns så mycket fina kläder där ute i världen.. Har hittat så mycket idag som har blivit lagt på önskelistan så det är inte sant, men det är juh just det det är också, en önskelista.. Mycket tråkigt... Gråter


Idag har inte varit en så bra dag, eller ja inte första halvan av den iaf, har varit på sånt himla dåligt humör idag, allmänt sur och grinig på det mesta och de flesta.. Beror nog på den bristande sömnen och bristande intresset för att äta, fram till klockan 19 ikväll så åt jag bara två mackor, igår vart det bara två mackor på hela dagen, så det kanske inte är så konstigt att man är lite i obalans.. Men jag har varken matlust eller är hungrig så då glöms det bort att ätas..


Ska nog gå och slå på en film nu, är det lite lättare att somna, är faktiskt trött nu så man ska nog försöka somna i lite bra tid ikväll iaf..


Sov Gott..

Pussen




Av Catharina - 1 oktober 2009 12:00

Jahapp, då är nu inne i oktober och vintern närmar sig med stormsteg, men vart tog sommaren vägen kan man juh undra.. Men snart är det dags för att påbörja julklappshandlingen.. Hehe, fan vad jag känner mig positiv..

Har ingen inspiration alls till detta, men jag ska försöka göra så gott jag kan, skriver igen när jag har nåt vettigt att skriva om.. hehe..


Puss på er..

Ovido - Quiz & Flashcards