Direktlänk till inlägg 1 december 2009

Nöjd...

Av Catharina - 1 december 2009 19:54

Nu sitter man här och är nöjd efter dagen, kom hem vid 3 tiden inatt och käkade lite och kom väl i säng vid 4 och somnade väl vid halv fem, gick bättre än väntat att köra hem fáktiskt, det var juh totalt jättehalt igår, men jag kom hem helskinnad.. =)


Men jag trodde fan inte att det var sant när klockan ringde kl 7 imorse och man skulle upp och jobba, ögonlocken vägde bra mycket, men det var himla skönt att vara tillbaka på jobbet, var kul att träffa alla igen, alla knäppisar.. Haha.. :P

Men jag fick en liten chock när jag skulle gå till min plats faktiskt, det brukar se lite si och så ut efter att jag har vart borta ett tag, men nu kände jag varken igen kaffekoppen eller vattenflaskan eller ens namnskylten där det stod "Per Ha......"

What the fuck.. Haha., Har tydligen kommit lite fler och nytt folk in på GSM medans jag har varit borta så det behövde alla platser de kunde få, så när jag kom imorse så hade jag varken en plats, en dator, en telefon eller nåt, hade fan inte ens en stol.. Haha.. Men det löste sig på eftermiddagen, så nu har jag en plats igen, haha, lite långt bort från de andra på GSM men men.. Haha, undrar vart fan Håkan kommer att hamna när han kommer tillbaka då.. Haha.. Andra sidan av byggnaden (?)

Men imorgon blir det till att julpimpa min nya plats,. Haha, så det blir lite mysigt och man får lite julstämning nu när snön är här och allt.. ;-) Fint det, har juh iaf det störta skrivbordet på bygget.. Haha.. :P


Och det som gjorde min dag var fan " jag har saknat dig " i mimande fattning.. Det värmde i hjärtat.. :))


Nää, nu ska jag nog krypa ner under filten en sväng och kolla klart på Ugly Betty följt av Desperate Housewives.. :)) Grejer det.. :))


Ha det bäst.. <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catharina - 18 juni 2011 00:33

Fan vad less jag blir på detta, vet inte vart jag ska vända eller vrida mig, vem jag ska lyssna på eller inte.. Önskar att det vore ett enkelt sätt att lösa detta på.. Men nitlotten har suttit gjutad sen födslen..  ...

Av Catharina - 25 mars 2011 23:57

Halloj..   Var ett tag sen jag var här nu, ett under att jag ens mindes mitt lösenord hit, men tydligen så gjorde jag det.. :)   Hur har ni haft det ?   Själv har jag varit med om en riktig känslomässig berg- och dalbana den senaste tiden...

Av Catharina - 12 maj 2010 20:50

Jahapp, ska man kanske skaffa sig lite ork att börja blogga igen ? Var juh ett bra tag sen sist nu, men jag har varken haft tid, lust eller ork faktiskt om jag ska vara riktigt ärlig.. Men att jag ens tittade in här är juh faktiskt någonting possitiv...

Av Catharina - 5 februari 2010 20:07

Har märkt att jag är en ganska skadad människa..

Av Catharina - 20 januari 2010 19:15

Måndag, ny vecka, ny dag.. Jobbade hela dagen och kom hem och la mig en sväng på sängen och hörde hur de plingade till ute i köket, och eftersom jag är så himla nyfiken av mig så var jag juh bara tvungen att gå upp och kolla vem det var, då var det...

Ovido - Quiz & Flashcards