Alla inlägg under maj 2008

Av Catharina - 29 maj 2008 09:58

Denna helgen blir det full fart för unga damen, dels kommer äntligen Carro hem igen, var ett tag sen vi träffades nu tjejen.. Och då blir det en låååång fika och en massa katching up to do, lite skitsnack och allmänt bubbel.. Ska bli kul att träffa dig igen bruden, har saknat dig ju =)


Och sen så ska det ju även flyttas ihelgen, en hel jäkla lägenhet över en helg, så vi får väl se hur det går då.. Blir tufft, så mycket kan jag säga iaf, både flytta ut opch totalstäda hela lägenheten tills på söndagkväll,, Ser verkligen fram emot det *No, no I don't*


Och sen tror jag att jag håller på att få halsfluss också, till råga på allt liksom.. Blir så jäkla less.. Som att jag inte har nog att tänka på ihlegen då ?


Nä nu ska jag hämta lite kaffe, ta en rök och förbättra på min onda hals lite.. Hehe


Peace Out.. Hörs efter den kaotiska helgen som väntar.. Udate lixom..


Av Catharina - 26 maj 2008 13:50

Ojojoj, vad jag är kass, nu var det länge sen det blev en uppdatering här, hehe, men det kan ju bero på att det inte har hänt så mycket i mitt liv på senaste tiden, och det lilla som har hänt har inte varit värt att skriva om..


Så nu var det måndag igen, med en ny vecka på jobbet.. Idag är jag så jäkla trött så det är helt sjukt, kommer ju somna i soffan direkt när man kommer hem antar jag.. Men det är gött, bara krypa ner under en varm filt och mysa, ni vet när man är sådär härligt trött så att man knappt orkar hålla ögonen öppna.. Så kommer jag vara ikväll =)

Men innan dess kommer lunchen, som är om 5 minuter, det är bra, då har över halva dagen gått..


Börjar få ont i halsen också, vill verkligen verkligen inte bli sjuk igen.. Orkar inte det.. Men man tror ju att våren är sommaren också, så man får ju faktiskt skylla sig själv..


Nä nu ska jag snart logga ut och gå på lunch, lunch ute idag, och bjuden blir man, det är bra =)) Inget att klaga på, frågan är bara vad det ska bli för gott..


Men hur som helst, nu ska jag gå på lunch, lovar att jag ska bli lite bättre på att uppdatera här..



Peace Out och Kram på Er

Av Catharina - 2 maj 2008 12:47

Jahapp, här sitter man och nu är det måndag, nej nej, fredag är det juh, känns helskumt detta, med tanke på att vi var ledig igår,, Men hur som helst det är fredag, och ikväll styr man bilen neråt Sverige, och hipp hipp hurra, jag fick även ledigt tisdag och onsdag, Snacka om långhelg.. =)

Sen jobbar man i två dagar, och vips, så är det helg igen.. Wierd.. Wierd I tell you..


Kommer ju inte bli lite drygt att åka iväg ikväll helt ensam, det är ju en jäkla bit att köra mitt i natten, men med 2 kannor kaffe och musik så ska det nog gå bra ändå, och inte förglömma att man kan alltid veva ner rutan och få lite frisk luft *hosthost*.. You know what I mean ha ??

Nu blir det tydligen Volvo man ska brassa ner med, lite mindre och tråkigare, men det får väl gå bra ändå, så inatt blir jag inte den gråa faran längre.. Hehe.. Jag som totalstäda min pärla igår för att det skulle bli en långtripp ihelgen.. Men då får hon stanna i sveg istället,.


Peace Out gott folk, Och ha en riktigt trevlig helg nu..



Ovido - Quiz & Flashcards