Alla inlägg under december 2009

Av Catharina - 19 december 2009 13:00

Nu är jag nöjd,,, Visste inte om det skulle gå, haha, deportera ett nummer från tre till tre, haha,, Men fick detta mailet igår,.



Bäste 3kund,


Tack för din beställning.


Vi måste dessvärre meddela dig om att den ”Bonusjuklapp” som du valde i samband med ditt köp på www.tre.se, WESC Bongo White/Dark Grey, är helt slut i lager pga stor efterfrågan.

Erbjudandet om att få med dessa hörlurar gällde endast så långt lagret räckte, men eftersom vi närmar oss jul vill vi göra en god gärning. Vi har valt att plocka in hörlurarna i lager igen så att du kan få ut de i ditt paket och därför har vi fortfarande de valbara vid köp på www.tre.se.



Så nu får jag antagligen min Iphone innan jul, dessa hörlurar, samt att jag får tillbaka mitt gamla nummer, haha.. Fan man blir juh snurrig på alla mina nummer hit och dit, men snart är jag back on ruta ett.. Same old, same old.. :))

Av Catharina - 9 december 2009 00:13

Näää nu går jag fan och lägger mig alltså, har vart mycket idag nu.. Uscha...

Av Catharina - 1 december 2009 19:54

Nu sitter man här och är nöjd efter dagen, kom hem vid 3 tiden inatt och käkade lite och kom väl i säng vid 4 och somnade väl vid halv fem, gick bättre än väntat att köra hem fáktiskt, det var juh totalt jättehalt igår, men jag kom hem helskinnad.. =)


Men jag trodde fan inte att det var sant när klockan ringde kl 7 imorse och man skulle upp och jobba, ögonlocken vägde bra mycket, men det var himla skönt att vara tillbaka på jobbet, var kul att träffa alla igen, alla knäppisar.. Haha.. :P

Men jag fick en liten chock när jag skulle gå till min plats faktiskt, det brukar se lite si och så ut efter att jag har vart borta ett tag, men nu kände jag varken igen kaffekoppen eller vattenflaskan eller ens namnskylten där det stod "Per Ha......"

What the fuck.. Haha., Har tydligen kommit lite fler och nytt folk in på GSM medans jag har varit borta så det behövde alla platser de kunde få, så när jag kom imorse så hade jag varken en plats, en dator, en telefon eller nåt, hade fan inte ens en stol.. Haha.. Men det löste sig på eftermiddagen, så nu har jag en plats igen, haha, lite långt bort från de andra på GSM men men.. Haha, undrar vart fan Håkan kommer att hamna när han kommer tillbaka då.. Haha.. Andra sidan av byggnaden (?)

Men imorgon blir det till att julpimpa min nya plats,. Haha, så det blir lite mysigt och man får lite julstämning nu när snön är här och allt.. ;-) Fint det, har juh iaf det störta skrivbordet på bygget.. Haha.. :P


Och det som gjorde min dag var fan " jag har saknat dig " i mimande fattning.. Det värmde i hjärtat.. :))


Nää, nu ska jag nog krypa ner under filten en sväng och kolla klart på Ugly Betty följt av Desperate Housewives.. :)) Grejer det.. :))


Ha det bäst.. <3

Ovido - Quiz & Flashcards