Alla inlägg under juli 2009

Av Catharina - 31 juli 2009 11:12

Om någon undrar vad som skulle komma efter på i förra inlägget så var det iaf bilbingo, var lite stressad igår när jag skrev det, så jag tänkte bilbingo, glömde bara att skriva det.. Kan bli lite knäppt ibland,.. =P

Ska kanske iväg ikväll med, men isf bär det av till hoddal.. Vill juh bli rik, det behövs, speciellt med tanke på att vi gick juh back igår.. =/

Av Catharina - 30 juli 2009 17:36

Snart ska jag och älslingen på och bli rik.. =)

Av Catharina - 29 juli 2009 10:52

Hihi.. Fick nyss ett sms av älsklingen, dom är påväg nu, bilen har rullat iväg, nu är det bara 50 mils bilåkning kvar.. Snart så.. =) Längtar..

Av Catharina - 28 juli 2009 23:56

Hemma nu efter en kväll med kubb och grillning i gott sällskap, var väldigt trevligt, men snart är det NattiNatti,,, =)

Av Catharina - 28 juli 2009 18:00

Satan vilket härligt kubbväder vi fick då.. =)=)

Av Catharina - 28 juli 2009 11:05

På Dagens Agenda...


* Åka och Sola.

* Ut och gå en långpromme

* Färga håret

* Städa innan hjärtat kommer imorgon

* Spela kubb och Grilla

* Börja kolla på Rederiet, laddat ner hela säsong 1 & 2, var ett tag sen man såg det nu, kan bli kul.. =)

Av Catharina - 27 juli 2009 16:01

Jag blir juh helt knäckt på detta med GI alltså,, Jag äter rätt, försöker verkligen äta 5-6 gånger om dagen och så aktiv som jag är nu har jag inte vart på fem år fan,, Från början gick jag ner, men nu står jag bara still, spelar ingen roll hur mycket jag är ute och cyklar eller nå, exakt samma vikt varje morgon, och då menar jag exakt, det är t.o.m samma hekto,, Va fan är detta, blir juh helt förstörd här, vad ska jag göra ???

Av Catharina - 27 juli 2009 12:10

Äntligen lite finväder, kanske ska ta och käka lite lunch och gå en sväng, må passa på stunderna då inte regnet bara vräker ner,, Det har juh blivit lite regn de senaste veckorna om man säger så... Så himla trist, hoppas det vänder nu,,,



Ovido - Quiz & Flashcards