Alla inlägg under mars 2008

Av Catharina - 25 mars 2008 10:00

Så nu var denna påsken gjord för detta året också.. Hehe, det vart inte riktigt som det var tänkt men det var jäkligt skoj ändå.

Trodde det skulle bli en helg full av skoteråkning. Men det vart det ju inte, satte mig inte ens på en skoter, hehe, men helgen ingav inte så mycket fint väder ändå, så det gjorde inte så mycket.


Hehe, fick ett sms av Ronny när vi var påväg hem,


"The best påsk ever, nästa helg firar vi att det är helgen efter påsk, du må ju komma hit då med"


Hehe, det är ju också en helg och fira, men då vill jag nog åka lite skoter iaf.. Hehe.. Inte bara fylla helgen med fylla.. Hehe..


Nä, men det var skitskoj att få komma upp och träffa alla igen, det blir ju glest mellan det annars, sist jag träffade er var ju förra påsken, må ju börja träffas oftare..


Känner jag börjar bli sjuk också.. Eva har nog smittat oss.. Hoppas jag hinner krya på mig framåt helgen..



Peace Out



Av Catharina - 13 mars 2008 09:53

Jaha, då var det torsdagmorgon igen då, gud vad veckorna går snabbt, 2 är det bara 2 hela dagar sen är man långledig, är ledig lördag, sön, mån och tisdag, ska bli så himla gött.. =) Sen jobbar man bara onsdag och torsdag och sen är det påsk, så då blir det långledigt igen =) Gyd va skönt asså..


Och i Påsk bär det som vanligt iväg upp till stugan, finns inge bättre än en Påsk där, godis, god mat och en massa skoteråkning och fjälliv.. Tänk att vakna upp på morgonen, himlen är blå och solen börjar komma fram bakom fjället, man käkar lite frukost, klär på sig och går ut till skotrarna, och så drar alla iväg. Tar en långtur till Helax, åker över till Sonfjället, eller att inte förglömma, underbara Stoljan, där sätter man sig tillro på fällar mot snöväggen, gör upp lite eld och grillar korv och snackar skit, samtidigt som man känner hur solen bara bränner. I bakgrunden hör man småpojkarna leka i backarna med sina skotrar. Det är Påsk det..

Sen när man kommer hem efter en heldag på fjället sprätter man en öl och tänder grillen. Sen blir det grillspett med alla dess tillbehör. =)


Åååh, längtar..


Peace Out

Av Catharina - 10 mars 2008 09:27

Fy fan, jag är helt död idag, har varit sängliggande hela helgen, har ont i halsen, öronen, är täppt i näsan och snorar på samma gång, fryser och allt är bara jäkligt.. Har haft feber hela helgen. =( Tycker faktiskt synd om mig själv.. Buhu.. =(

Och nu har lite mer än halva dagen gått och jag lever fortfarande..



Av Catharina - 3 mars 2008 16:07

Jaha, då var det åter måndag igen och man är tillbaka på jobbet.. Det har varit en väldigt tung dag idag, är såå himla trött, kom inte i säng förns vid 3 inatt, när kl ringde kl 6.45 var man inte nådigt seg. Men än så länge har jag överlevt dagen.. Hehe =P Och det är bara 2 timmar kvar nu, så jag har ju chansen att lyckas.


Sen blir det att ruscha hem och antagligen lägga sig och se sista halvtimmen av Grey's men då lär man ju antagligen somna där igen, inte bra inte bra, för idag måste jag nämnligen städa.. Fast det inte låter så kul.,


Var hemma hos Petra igår och såg Råttatouille, var väldigt bra faktiskt, vi såg inte hela, Thomas låg och sov i soffan, nästan Petra med, hehe, så vi hann ju lixom aldrig se färdigt. Kanske ska göra det ikväll då..

Hehe, jag är en su**er för barnfilmer, älskar lixom DisneyDax,, *LOL*


Well, nu vet jag inge mer, hörs gott folk..



Peace Out 






Av Catharina - 3 mars 2008 10:11

For a kiss to be really good, you want it to mean something.

You want it to be with someone you can't get out of your head,

so that when your lips finally touch you feel it everywhere.

Ovido - Quiz & Flashcards