Alla inlägg den 29 juli 2008

Av Catharina - 29 juli 2008 17:58

Kolla in denna sidan,, Man blir ju för tusan mörkrädd.. Och samtidigt kan man inte hålla sig för skratt.. 



http://www.expressen.se/husdjur/1.1247144/nyfodd-gris-ser-ut-som-en-apa

Av Catharina - 29 juli 2008 14:20

Hum Hum,,,

Nu är klockan 16.40, Lite drygt en timme kvar nu, skönt,,, Denna dagen har varit låååång.. Nu sen jag kom från lunch har jag tagit 2 samtal, ska tillägga att jag kom från lunchen klockan 14.. *Suck*

Så det har blivit väldigt mycket spelande på King.com kan jag ju lova.. Men jag har hittat ett så himla frustrerande spel Rainbow Rescue heter det, är tre olika banor, och det går aldrig att göra alla tre banor perfekt utan att glömma tiden.. Så jag har väl nästan kört det spelet hela eftermiddagen nu.. Haha,, Fan vad sjuk man är vettu..

Var tvungen att ta en paus nu och göra något annat ett tag, vart ju helt snurrig av alla de färgade bollarna... Så då vart det en liten update här istället..


But Maybee, I won't give up, back to the game..

Ovido - Quiz & Flashcards