Alla inlägg under februari 2008

Av Catharina - 27 februari 2008 16:48

Snart är denna arbetsdag slut också, då blir det hemgång och mys ikväll, känner att jag behöver varva ner lite, ska äta lite gott, sätta på bra musik och lägga mig i badet och bara koppla av, sen smiter min i morgonrocken lagom till kl 21, då Greys Anatomy börjar.. Ska nog köpa upp lite godis också och bara vara..



Nä, nu är denna arbetsdagen slut.. Nu ska jag hem..


Peace Out



Av Catharina - 27 februari 2008 09:14

Oj Oj Oj.. Hehe, frågan är nu bara om mitt liv kan bli mer invecklat och kompliserat.. Hehe, jag tror nästan inte det, det är nog t.o.m frågan om att jag har slagit Nordiskt Rekord eller något.


Det kommer hela tiden upp nya vinklar och ny information, Har man ena dagen ställt in sig på något, förändras det helt morgonen efter, snacka om förutsättningar att lyckas =P 


Om jag typ kanske skulle göra något helt annat, Har ju länge funderat på att plugga, nu har jag en bra chans att komma ifrån, men å andra sidan så kommer jag inte ifrån då heller, snarare tvärtom, men då är det ju någon annan som kommer ifrån istället, kanske kan vara värt det ?


Eller så sticker jag utomlands eller nå, drar till Love i sthlm, men då kommer jag ifrån, men inte du, och frågan är vad som är värt mest,. Jag eller Du ?


Tänk om någon kunde leka gud ett tag och säga åt mig -Gör nu såhär! , samtidigt som han pekar och visar.. Hehe, då hade jag varit glad.


Hade jag sluppit tänka själv, vet varken ut eller in..




Peace Out


Av Catharina - 26 februari 2008 14:07

Ibland känns allt ganska lättsamt, ibland känns allt så jäkla svårt, man önskar att man aldrig klivit upp ur sängen den morgonen, eller den veckan t.o.m för den sakens skull.


Denna vecka har varit en sån vecka, och då menar jag inte från igår, utan en HEL vecka tillbaka i tiden.


Vissa säger det att "Det går över, låt det ta tid" , men jag vill INTE lägga ner tid på detta.  Jag vill bara hem, hem till vanligheten, hem till lugn och ro, hem till dig.


Gick faktiskt och la mig skamligt tidigt igår, 22.39 släckte jag tv:n, sen låg jag och filura lite i sängen ett tag innan jag tillslut somnade,




"If you are being honest with yourself, You will find happiness"



det ekade i mitt huvud, jag kunde bara inte förstå vad det betydde, men nu tror jag jag vet vad jag måste göra, jag måste härifrån, sticka till sthlm kanske, hälsa på min love, eller dra utomlands och jobba ett tag, vet att jag måste komma underfund med mig själv nu, vet bara inte hur ? 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards