Alla inlägg den 31 juli 2008

Av Catharina - 31 juli 2008 15:00

Jaha, efter 6 månader var det dags då, hände för typ 5 minuter sen,, Och för ni som inte vet det så jobbar jag på en support. Det vill säga, alltid proffitionella, lugna och kunna allt... Men idag vart det för mycket för Catta, jag kunde seriöst inte hålla mig, sitter ju på samsungs mobila support, vi har ju saker vi får labba med om vi inte vet lösningen direkt,, Tobias kommer gående med en telefon som ska tillbaka in i skåpet, jag vet inte om han snubbla eller vad han höll på med, men telefonen höll han inte i iaf, den flög in i skåpet och skåpet som är av plåt, så ni kan ju förstå att det låter lite, och jag sitter och har ett allvarligt samtal med en kund, känner hur min röst börjar svika och jag kan inte längre hålla mig för skratt.. Skrattar honom i örat, ber så hemskt mycket om ursäkt,  det går bra ett tag till, min röst rinner iväg och jag skrattar igen, snacka om pinsamt,,, Får då förklara för kunden att det hade ingenting med honom att göra att det var en kollega som var i farten, -joo, jag förstod det sa han, som säkert även han hört den höga dunsen... Efter vi lagt på så bröt jag ju ut i garv..


Usch vad hemskt..


Nä, nu ska jag kompa ut de sista timmarna..

Ovido - Quiz & Flashcards