Alla inlägg under januari 2009

Av Catharina - 12 januari 2009 13:18

Ikväll blir det BB för hela slanten, nä jag är inte gravid, Bärs och Bowling förstår ni väl ;-P

Haha.. Så nu må man på bolaget och sen hemöver, må juh upp dit vid 16-17 iaf, så vi hinner ta några öl innan vi ska ner, haha, men vem ska tvingas köra då ? Dennes bil blir garanterat kvar där till någongång på dagen dagen efter..

Men nu måste jag rusa, fick en gubbe med 50 frågor så jag hann juh inte blogga klart heller, men det får bli mer på onsdag, får imorgon ska jag till ö-sund på sjukhuset..


Peace..

Av Catharina - 9 januari 2009 13:52

Jaha, då var det fredagen den 9:e januari 2009 och mitt första inlägg detta året,. =)

Idag har det varit lite småkaos både på jobbet och hemma, kunde tusan inte komma i säng igår efter jag gått kvällsprommen med Bellan, vart juh superpigg, så jag och Omnia höll på att kolla på film igår i sängen, schysst kvalite på en sån liten sak måste jag bara säga, men sen dog juh batteriet så jag var juh tvungen att föröka sova, lyckades till sist..

Klockan ringde 06.45 imorse, vaknade 07.15 och har ingen aning om vart den halvtimmen tog vägen =/

Tog mig en rök innan jag skulle stutsa in i duschen, då kommer dagens första kommentar - Snacka om att jag är blik som ett lek... Hum, någonting vart himla fel där,, Asgarv..

Igårkväll försökte jag mig på att göra en egen peelingkräm igen, ni kanske kommer ihåg hur det gick förra gången med honung och musli, njo, inte så bra, sveda och rispor över hela ansiktet, men nu har jag gjort ett nytt försök och denna gången gick det bättre, har kommit på något mycket enkelt, ta en vanlig mjukgörande tvåg och tillsätt strösocker, tadaaa, finfin peelingkräm =)

Sedan smörjde jag in mig med lite brun utan sol igår, hade väl gett den minsta effekten imorse kan jag juh säga, ja som ni hörde precis.. Så det var bara att ta en till omgång imorse innan man stack iväg mot Sveg, haha, lite spännande att se under dagen om det kommer några mystiska prickar eller om jag får en ljus mustash under dagen.. haha.. Men nu är klockan 14.08 och ingen har sagt något än, och jag har inte sett något än en heller.. haha..

Men nu är det helg och ett inlägg hann komma in innan dess, MissSmirnoff.. =)


Trevlig Helg och Puss På Er..

Ovido - Quiz & Flashcards