Direktlänk till inlägg 18 november 2009

Så trött...

Av Catharina - 18 november 2009 15:53

Jag är så trött på att må dåligt nu, dessa tårar, dessa tankar, allt, allt är bara så jobbigt, har mått bra nu ett tag, men nu har det skitigt sig igen.. Börjar undra om man någonsin kommer att bli människa igen.. En hel människa..

Sitter och lyssnar på Simply Reds - if you don't know me by now , och är både ledsen och sentimental, hur sjukt är inte det då, anledning till att jag är ledsen grunnar sig juh i en sak, men samtidigt är det det jag är sentimental över, är inte det lite sjukt ? Är man totalt jävla bombad eller ? Men jag kan inte låta bli.. Kan inte rå för det, har så många känslor inom mig, ilska, ja ilska över att jag lät det gå så långt, saknad över det som ändå var, lätja över att det inte är på samma vis som förut.. Men ändå, en stor saknad.. Blir bara helt snurrig i huvudet av mig själv, vet inte vart jag ska ta vägen, vill bara krypa ut ur min kropp och försvinna nånstans långt ner i jorden.. Hade nog fan vart lättast det.. Allt känns bara så hopplöst ibland..



All the things that we've been through
You should understand me like I understand you
Now girl I know the difference between right and wrong
I ain't gonna do nothing to break up our happy home
Oh don't get so excited when I come home a little late at night
Cos we only act like children when we argue fuss and fight

If you don't know me by now..
You will never never never know me..
If you don't know me by now
You will never never never know me

 
 
Marielle

Marielle

27 november 2009 00:04

Å rara människa! Önskar att du fick må och ha det bra, du är liksom värd det. Du är för ung för att bära allt det där tunga! Men du har ditt liv i dina händer tjejen.. gör det allra allra bästa du kan av det. Du har ju hela livet framför dig. Önskar dej allt gott, ta hand om dig nu. se framåt. Kram kram

http://www.ljuvaliv.blogspot.com

 
Ingen bild

Cathizzz

28 november 2009 23:03

Tack Gumman.. Ja jag kämpar på, och jag vet att det kommer att bli bättre, men även beredd på att det kommer att ta tid, så det är som sagt bara att blicka framåt.. :) Kommer gå bra detta också.. Kram Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catharina - 18 juni 2011 00:33

Fan vad less jag blir på detta, vet inte vart jag ska vända eller vrida mig, vem jag ska lyssna på eller inte.. Önskar att det vore ett enkelt sätt att lösa detta på.. Men nitlotten har suttit gjutad sen födslen..  ...

Av Catharina - 25 mars 2011 23:57

Halloj..   Var ett tag sen jag var här nu, ett under att jag ens mindes mitt lösenord hit, men tydligen så gjorde jag det.. :)   Hur har ni haft det ?   Själv har jag varit med om en riktig känslomässig berg- och dalbana den senaste tiden...

Av Catharina - 12 maj 2010 20:50

Jahapp, ska man kanske skaffa sig lite ork att börja blogga igen ? Var juh ett bra tag sen sist nu, men jag har varken haft tid, lust eller ork faktiskt om jag ska vara riktigt ärlig.. Men att jag ens tittade in här är juh faktiskt någonting possitiv...

Av Catharina - 5 februari 2010 20:07

Har märkt att jag är en ganska skadad människa..

Av Catharina - 20 januari 2010 19:15

Måndag, ny vecka, ny dag.. Jobbade hela dagen och kom hem och la mig en sväng på sängen och hörde hur de plingade till ute i köket, och eftersom jag är så himla nyfiken av mig så var jag juh bara tvungen att gå upp och kolla vem det var, då var det...

Ovido - Quiz & Flashcards