Alla inlägg under mars 2009

Av Catharina - 27 mars 2009 14:29

Är trötter och lite butter idag, på förmiddagen iaf, börjar bli förkyld också, så jag fryser, hostar och krasslar mig, och jag fick inte kompa ut, är sur för det.. Anledningen var, för att det är utbildning hela eftermiddagen också.. Jojo, det är bara en av oss på GSm som ska på utbildning då, och nu på eftermiddagen har det juh varit lugnt som en filbunke på linan,,

Hittade Madagaskar 2 i en av telefonerna, så den har jag börjat kolla på nu, verkar rätt rolig faktiskt..

Och till lunch idag var det kåldolmar, mos och brunsås, mums mums,, =)

Men jag är på lite bättre humör nu,, Slipper sitta två på linan och ta alla segisar som inte fattar halvsju...


Bye Bye..

Av Catharina - 25 mars 2009 23:47

Dags för bingen nu, ska upp klockan 04.30 för att sedan åka till Östersund till en visit på sjukhuset...


Sov Gott...

Av Catharina - 25 mars 2009 08:07

Igår kom min nya dator, en Samsung r510:a =) Är så glad, har inte hunnit hållt på så mycket med den än, men det är askul iaf.. =) Det är juh en inbyggd webcam på den också, så jag tog lite kort igår på jobbet, så skulle jag försöka gömma mig själv och ta kort på Jennifer, och det gick juh bra, sen började vi snacka och så, märker att jag har spelat in i tio minuter,, Hehe, Ser då hur jag driver med mig själv att jag har spelat in i tio minuter, då inser jag plötsligt att, trots att jag tror att jag stängt av så är den igång, och den har spelat in i 25 minuter, haha, ganska roligt att se måste jag medge.. =) Ni ser ett riktigt tekniskt snille.. ;-P Haha, tur att jag har supporten i samma hus som jag jobbar.. =)

Ska leka lite mer med den idag..


Och idag var det juh även löning då, och med tanke på att jag har gått från helt sjukskriven till att arbeta heltid så fick jag en sån himla underbar lön, hela 0 kronor,, Denna månaden kommer att bli skoj, nee, säkerligen inte.. =( Bara att stå ut, det jag har jobbat för denna månad, kommer ju iaf nästa.. =)


Nä, in i duschen så syns vi..

Pussen,,

Av Catharina - 21 mars 2009 11:11

Tack för en underbar kväll igår gummor, tacosen var underbar och allt därtill, ja kladdkakan och dumlegrädden vart juh lite lustig, men god, hade en astrevlig kväll, var längesen jag skrattade så mycket,, Så tack.. Var värt mycket,, =)


Av Catharina - 19 mars 2009 17:53

Idag har man shoppat lite, så nu väntar man på detta... =) *Längtar*


Av Catharina - 18 mars 2009 19:28

Ikväll blir det en lugn kväll med Greys Anatomy och Dirty Sexy Money,, Så skönt, hoppas jag orkar hålla mig vaken bara, är så himla trött idag så det är inte klokt, sen höll jag tusan på att få dårdimpen också, 16.58 ringde det, 2 minuter innan man slutar, en utlänning som knappt kan svenska och har en omnia, en windows-telefon, I might add, han fattade absolut ingenting av vad jag sa, han förstod nog svenska, men han fattade inte vad han skulle göra, fast jag berättade åt honom i detalj exakt hur han skulle göra.. Fick juh go lust att slita av sig håret i ren panik, men bara så ni vet, så har jag fortfarande mitt hår kvar =) Och samtalet råkade brytas, oturligt nog, kom därifrån 17.15 =)

Så nu blir det bara myskväll i soffan.. =) Gött ska det bli.. =)


Chow..

Av Catharina - 16 mars 2009 09:21

Är så jäkla trötter idag, helt sjukt, i lördags så slank det väl ner några öl, klockan ringde 4.00 på morgonen, öööh, orka gå upp, nee, znooza till ja 04.50 tror jag.. Men då var jag juh bara tvungen att gå upp, var tvungen att åka senast 05.30 för att hinna i tid, tackolov slapp jag köra, hade nog inte vart sån bra ide, haha, hann inte borsta tänderna, borsta håret eller nåt, kul, jobba en hel dag, men jag hade juh tandborsten med mig, lika så hårborsten.. Kom fram i tid, sen var det bara att börja jobba, jobbade till 15.15,, Kom hem vid 16.30 tror jag, bara ta en ryk och en kaffe sen ut och gå med hundarna, var ute i typ 40 minuter, och som att man inte var dåligt död efter att jobbat i högklackat hela dagen, fötter och ben var ömma kan jag säga.. Kom hem, spelade bingolotto faktiskt, utan att bli något rikare, lite fattigare bara,.. =P Sedan var det dags för Beck och Sanningens ögonblick, Haha, tyckte så synd om den där tjejens mamma när frågan "Gillar du att ha sex inför åskådare" kom upp, mamman höll juh på att dö både av chock och pinsamhet.. Hehe,,

Höll senare på att somna till Beck i soffan, så då gick man mot sängen, tror ni inte att man blev pigg då eller, var bara att knäppa på några säsonger av One Tree Hill, så klockan vart nog runt 1 innan mina ögon vägde bly, då somnade jag, men när klockan ringde imrse hade jag betalat vad som helst för att få ligga kvar, men tack gode gud för duschen..

Och nu sitter jag här.. =)

På jobbet =)

Och bloggar =)

Fungerar för tillfället, vet inte varför.. =)

Men jag klagar inte.. =)



Ha det folket..

Av Catharina - 15 mars 2009 22:03

Det kanske var till det bästa det som hände ändå..

Ovido - Quiz & Flashcards