Alla inlägg den 30 juli 2008

Av Catharina - 30 juli 2008 17:32

25 minuter kvar av denna dagen... Gött,, Den har varit seg... Men dock inte värre än igår..


Ikväll blir det bara att softa, ska hyra filmen 27 dresses.. Den kommer ut idag, köpa lite gurka, morötter, blomkål, chips och dipp.. Mums Mums Mums

Och sen har Mackan bränt ut en skräckis, tackar, Rec hette den, vet inte rikigt vad den handlar om men det är plan 2 för filmkvällen..


Nu börjar det märkas att det börjar bli kvällning och slutet mot en lång dag, det fnittras och viner pappersflygplan över hela lokalen här.. Hehe.. Dom är knäpp.. =P



Konversation som nyss pågick,, Haha



Får man köra bil utan skor ?

Nä det får man inte..

Varför ?

Därför att det är olagligt.

Varför ?

Därför att man måste ha en sko med häl på.

Har du ingen häl du ?

Av Catharina - 30 juli 2008 11:32

Varför kan jag aldrig ge mig för, jag har verkligen inte råd att handla något extra denna månaden.. Men ändå har det gått loss på över 1000 spänn,, Nu har jag beställt detta med..



Av Catharina - 30 juli 2008 10:32

Inte allt för mycket att göra heller, har tagit tre samtal på 1 ½ timme... =) Men det är ganska soft ändå, får spela lite och kolla lite kläder, thank god för internet.. Annars hade man ju inte klarat av detta jobbet vissa dagar..

Och jag måste erkänna, jag är lite ledsen i ögat att jag inte fick semester dom här dagarna, ser ni vädret eller ? Fan vad gött det hade vart och legat vid Linsellssjön dom här dagarna.. Packa med sig lite kaffe, hemgjorda goa baugetter med goa röror, skinka, tomat och gurka, nån med kycklingröra.. Mums vilken dröm,, Får ta det ihelgen om det lyckas hålla i sig så länge dvs, men med min tur så lär det ju inte göra det heller..

Ovido - Quiz & Flashcards