Alla inlägg den 2 juli 2008

Av Catharina - 2 juli 2008 13:55

Jaha, klockan börjar närma sig kl 14, slutar inte förns 17, men det är ju bara tre timmar så det går nog bra.. Nu är det gjort iaf, nu har jag varit och klippt mig, när jag satte mig i stolen så sa jag åt henne,

- Jaja, klipp så mycket du behöver, det är jju ganska slitet..

- Ja, hur länge sen var det du klippte dig då ?

- Nja typ ett halvår sen tror ja

- Ja, jag måste nog ta en 5-6 cm iaf, blir det för mycket det ?

- Jaaaa!!! Jag ska ju spara långt,

- Ja men även fast man ska spara långt så måste man ju klippa sig, annars blir det att man får klippa jättemycket när man sen är iväg.. Men ska vi säga 3 cm då ?

- *mummel mummel*  Ta 4 då..


Haha, först hoppar man upp i stolen glatt och säger, ta så mycket som det behövs, när man sen får höra dommen blir man sur,,, Haha, snacka om dubbelmoral..


Men det vart bra iaf, märktes knappt någon skillnaden så det vart bra, nu återståer bara färgningen, det blir nog ikväll,,



Peace Out


Ovido - Quiz & Flashcards