Alla inlägg den 28 juli 2008

Av Catharina - 28 juli 2008 17:01

Nu har man en timme kvar att jobba, sen blir det hem och städa och gå med Bellan, blir en långis idag, är ju så himla fint väder.. =)

Angående min ledighet, så vart den inte beviljad, var redan för många borta.. =( Jag som hade tänkt slappa i solen i några dagar.. Men det får vänta.. Nu har jag beställt den efterlängtade tunkian och ett par nya ballerinaskor, måste ju ha något nytt till det att vi ska till Turkiet.. =)

Har beställt en ny väska också.. Riktigt tjejig är det, men jättesöt,, Blir skoj skoj...

40 minuter kvar nu.. Vill bara hem hem hem,,,

Av Catharina - 28 juli 2008 09:34

Åhh vilket underbart väder vi har haft denna helgen, strålande sol och värme, iaf halva dagarna, mot eftermiddagen har det ju lyckats bli åska båda dagarna,, Så helgen har tillbringats vid Linsellssjön,, Otroligt varmt och härligt i vattnet faktiskt, jag och Bellan tog och simmade ut till stenen och till, den mes han är så gnydde han hela vägen och gjorde desperata försök att klättra upp på mig, tror ni det gjorde lite oont eller, hans klor som rispar på både rygg och lår, Aootj,, Gud vad tokig jag vart... Men annars var det skönt...

Vi tog ju oss iväg så himla sent, så det vart inte sådär jättemånga soltimmar, men men, det var skönt det som var..

Har ansökt om semster nu onsdag, torsdag och fredag, hoppas hoppas hoppas, men såg att Sune också skulle vara ledig dom dagarna så det blir antagligen avslag på den ansökan,, =( Annars hade det blivit Linsellssjön för hela slanten, skulle ju bli fint hela veckan..


Ovido - Quiz & Flashcards