Alla inlägg under oktober 2008

Av Catharina - 24 oktober 2008 13:50

Tio minuter kvar av denna dagen, så nu ska jag iväg och luncha med mor, åka förbi systemet och köpa en bottle rödvin och hämta ut mitt Wii Galaxy, så nu kommer juh min kväll vara gjord.. =)

Är så sjukt trött idag bara, förstår inte vad det beror på, kanske att jag inte har druckit en enda kopp kaffe idag, och inte ätit något annat än 1 banan och 2 äpplen.. Min mage säger kurr kurr nu vill jag lova.. Men snart så.. 


Catta önskar En Trevlig Helg och Checkar Ut

Av Catharina - 24 oktober 2008 11:16

Då var det fredag igen då, så härligt så, och vädret är grått, ruggigt, kallt och blåsigt, vilket är väldigt skönt, för då har man en himla bra anledning att bara stanna inne och mysa i en varm lägenhet.. =)

Slutar juh klockan 14 idag med, sista dagen på min sjukskrivning nu också, så nästa vecka börjar man heltid igen, ska bli skönt faktiskt.. =)

Men idag efter man slutar så ska mamma bju på mat, hoppas det blir nyan, ska äta en langos, den med renkött är ju så himmelskt god.. Mums mums..

Mamma slutar också tidigare, hon ska tydligen till Mora ihelgen..

Av Catharina - 23 oktober 2008 20:06

Sitter nu här och far runt lite bland sidorna, är inne på Facebook en sväng, som jag har varit så duktig att skaffat mig efter mycket tjat från dig Mr M.. Men nu kan du sluta tjata för nu har du mig där.. =)

Iaf, när jag for runt lite och kikade hittade jag min underbara Fanny och min underbara Sara.. Saknar er så himla mycket ska ni veta.. Om inte ni tar upp snart så kommer jag tusan ner till er.. Saknar Saknar Saknar Er.. Och så har jag juh varit så dålig och höra av mig också, men jag kan juh inte, min telefon är juh fortfarande spärrad... *Suck* Men jag ska betala av hela den räkningen nu när löningen snart knackar på dörren..


 -jajjemen... funka fint..


eller hur Sara.. =P

Jaja, var bara tvungen att skriva av mig lite här och berätta för er hur mycket jag saknar er..


Puss på er mina goingar..

Av Catharina - 23 oktober 2008 13:31

Jahapp, då var det återigen torsdag, vilket innebär snart helg, för mig är det 4 ½ jobbartimmar kvar innan helgen infaller sig.. Skönt..

Men idag är det inte vilken torsdag som helst, för imorgon är det tack gode gud löning igen, välbehövligt, jatack.. Det ska gudarna veta, vad ska man unna sig då då ? Haha, det lär juh inte bli mycket, min lön lär juh inte skjuta i höjden precis, 2 veckor 25 % , 2 veckor 50 % och 5 dagar heltid.. Wohooo!! Haha, jag mitt smarto, har juh inte skickat in papperna till försäkringskassan än så jag får min backup på det hållet.. =P Det tar juh typ minst 2 veckor innan det är klart, men då får jag lite uppdelning på det iaf, kanske är bättre slipper man bränna allt de första dagarna.. Hehe...

Av Catharina - 23 oktober 2008 10:15

Just can't stop thinking about you..

Av Catharina - 22 oktober 2008 13:58

Haha, igår efter Ugly Betty och Desperate Housewifes så tänkte jag ha det lite mysigt, så jag blandade ihop en egen liten ansiktsmask gjord av honung , olja och havregryn, bara det att jag hade inte havregryn så det fick bli musli istället, började peela lite men det tog juh ingenting, så jag tog i hårdare, för dessa flagor av musli bara ramlade ner i vasken, jaja tänkte jag, skiter väl i det då och går in en stund och kikar på tv, medans honungen ska få göra sitt, känner hur det börja svida i hela ansiktet, känns som om blodet bara rinner ner längst mina kinder, går in i badrummet, needå, var lixom bara lite rödblommig, tur då tänkte jag och sköjde av detta, smörjde in ansiktet klädde på mig och gick en långa med Bellan, kom hem, försökte se på tv, men ögonen vart alldeles för tunga, somnade och vaknade när klockan ringde imorse, gick upp, tog en rök och ut en sväng med Bellan, kommer in på toan och ska hoppa in i duschen, jaha, då har man juh ett gäng rivmärken på kinder och haka, kul kul.. Helt röda.. Ajaj, aldrig mer musli säger jag bara.. haha...


Well, Over and Out..

Av Catharina - 22 oktober 2008 12:35

Haha.,, Fan vad jag garva igår åt Desperate Housewifes, efter det att Gaby och knarkaren hade brottats ner för trappen och dom ligger och kämpar i hallen så skriker Gaby till Carlos att ropa på poliserna som står och väntar utanför för att ta knarkaren,.

Carlos sliter upp garderobsdörren och och ropar "Police, Police"

hör man Gaby "Carlos you moron, that's the closset"


Hahahaha, that's so fucking funny.. Måste bara se reprisen och spela in den på söndag, fan kunde inte sluta garva igår..

Av Catharina - 21 oktober 2008 12:31

Spelade Alla Mot En igår, tycker det är skitkul, men det är även ganska svårt, har aldrig klarat av det helt nån gång.. Man måste juh eliminera 100 pers på läktaren för att ta hem pengarna, men igårkväll kom jag väldigt långt faktiskt, har 5 personer kvar på läktaren och 550 000 på kontot.. Men det kom en så jäkla svår fråga på slutet och jag kunde verkligen inte gissa, har aldrig hört talas om personerna eller böckerna tidigare, så jag tänkte, jag låter spelet vara igång under natten så använder jag min livlina imorgon, dvs Google.. Haha.. =P

Men jag glömde väl att skriva ner frågan innan jag stack på jobbet imorse.. Så jag får väl ringa min mor när jag kommer hem igen så får hon kolla upp detta åt mig.. Har aldrig kommit såhär långt innan och jag tänker inte förlora nu,, För faktiskt, på det riktiga spelet så har man faktiskt 3 livlinor, det har man inte på spelet.. Så det är bara rättvist faktiskt..


Jaha, då är klockan 12.45, och jag slutar klockan 13 idag, så det har varit en ganska soft dag, har haft utbildning nu på förmiddagen mellan 9-11.30, så så.. Och imorgon är det onsdag igen, gud vad dagarna går fort alltså..

Ovido - Quiz & Flashcards