Direktlänk till inlägg 15 augusti 2008

Vilken jävla dag, eller ja, det är juh bara morgon än..

Av Catharina - 15 augusti 2008 09:12

Åh herregud, vilken morgon, hade ställt första alarmet på 06.15, la den ute i köket så jag verkligen skulle gå upp när den ringde, jojo, alarmet ringde säkert minst 40 gånger, med tanke på att jag har 6 alarm, och det är znoos på alla,, Näädå, Catta låg bara kvar i sängen och lät alarmen tystna av sig själv, och jag kan säga, jag har väldigt dryga, höga och jävligt irriterande alarm.. Men jag pallade inte gå upp ur sängen, så jag tänkte vara smart, varje znoos är 9 minuter mellan varandra på ett alarm, så jag tänkte att jag skulle räkna znoosarna, då hade jag vetat vad klockan var och gått upp i rätt tid, utan att behöva gå upp och stänga av dom jävlarna, ganska smart, eller hur ?? Var ju bara det att jag visste inte vilket alarm som hade vilken signal, så när jag trodde att jag gick upp halv åtta, gick jag istället upp kl 8, bra Catta bra.. Då vart det ju ganska panik kan jag säga, ska duscha, försöka få i mig något ätbart, göra iordning matlåda, men hallå, på en halvtimme, tror ni det gick eller, jag kan ju säga, nee, verkligen inte,, Och sen ringde faster också, 2 gånger, hann inte svara någon av gångerna, men jag hann lyssna på mobilsvaren hon lämna, tydligen ligger farmor i stan på sjukhuset,, Läkarna vet inte vad som är fel än, har ju varit sjuk nu i en vecka.. Men det är juh tydligen inte bara det.. Får väl höra under dagen här..

Jo, hoppar in i bilen 08.45, och då har jag inte ens tankat, åker iväg på Sahlins (där det i vanliga fall är sedeltank) , börjar tanka, står helt i min egen värld och undrar när hundringen tar slut, kollar upp, då står mätaren på 224 :- , kul, jag har ju bara en hundring, får då gå in och säga,


- Öööhh, det brukar vara sedeltank här, det är man ju van vid, jag stod och vänta på att hundringen skulle ta slut, var helt i min egen värld, går det bra om jag kommer in med 124:- imorgon, öhh.. Du kan få mitt körkort i pant..


Hallå, tror ni att det var lite pinsamt eller ? Glömde bort att jag inte hade stoppat in en hundring i automaten ??? Hehe, det är ju för fan helt sjukt.. Snacka om borta med vinden..

Men sen gick det i 180 blås till Sveg kan jag säga, men ändå kom man 8 minuter sent.. Suck..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catharina - 18 juni 2011 00:33

Fan vad less jag blir på detta, vet inte vart jag ska vända eller vrida mig, vem jag ska lyssna på eller inte.. Önskar att det vore ett enkelt sätt att lösa detta på.. Men nitlotten har suttit gjutad sen födslen..  ...

Av Catharina - 25 mars 2011 23:57

Halloj..   Var ett tag sen jag var här nu, ett under att jag ens mindes mitt lösenord hit, men tydligen så gjorde jag det.. :)   Hur har ni haft det ?   Själv har jag varit med om en riktig känslomässig berg- och dalbana den senaste tiden...

Av Catharina - 12 maj 2010 20:50

Jahapp, ska man kanske skaffa sig lite ork att börja blogga igen ? Var juh ett bra tag sen sist nu, men jag har varken haft tid, lust eller ork faktiskt om jag ska vara riktigt ärlig.. Men att jag ens tittade in här är juh faktiskt någonting possitiv...

Av Catharina - 5 februari 2010 20:07

Har märkt att jag är en ganska skadad människa..

Av Catharina - 20 januari 2010 19:15

Måndag, ny vecka, ny dag.. Jobbade hela dagen och kom hem och la mig en sväng på sängen och hörde hur de plingade till ute i köket, och eftersom jag är så himla nyfiken av mig så var jag juh bara tvungen att gå upp och kolla vem det var, då var det...

Ovido - Quiz & Flashcards