Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av Catharina - 5 augusti 2008 15:21

Ohhh, idag plingade det till igen, och nu verkar det som att även mitt La Redoute paket ligger på Ica och väntar på mig.,. Så nu har min klänning och mina ballerinaskor kommit.. Hihi.. Lite mer kläder till turkiet,, Tänkte det, jag ska försöka tatuera mig där nere också, om jag vågar, alltså inte vågar tatuera mig, utan vågar tatuera mig där, vad tror ni ? Vågar man det, eller ska man göra det hemma i Sverige där det är dubbelt så dyrt ??? Hum ??


Nu är det bara en vinter/höstjacka som ska entra garderoben och Ica's portar.. Ska se vad jag kan hitta,, Ni kommer nog få se den om jag hittar den.. =) Har även beställt Jotex-katalogen, ja jag vet, jag har nippe på det här med beställningar både mot vintern och mot sommaren,, Är ju så skoj.. =)

Av Catharina - 5 augusti 2008 15:21

Av Catharina - 5 augusti 2008 10:15

Vilken morgon, Vilken morgon.. Parkerade röven i bilen kl 07.35 - 07.40 imorse, och då insåg jag ganska snabbt när det började pipa att jag glömde visst tanka igår innan jag for från Sveg, stod att jag tog mig 2 mil, kul, det är 3 mil till Sveg, jaja tänkte jag, går ju bra om jag tar det lugnt, satte farthållaren på 80, drog på mig braxena och höjde musiken till max, kände mig ganska cool där ett tag när jag låg och puttra i 80.. Haha..

Kom till Glissjöberg, stod fortfarande 2 i tanken, fan vad gött tänkte jag, poppade vidare efter vägen, passerade Sveg 14 fortfarande 2,, Haha, got ya tänkte jag åt både bilen och bensinen.. Kollade på mobben för att checka tiden,,, Ahhh,, 9 minuter kvar tills jag börjar, drog ur farthållaren och tänkte, nu får det bära eller brista,, Ligger jag kvar i 80 kommer jag iaf försent.. Lika bra att chansa och hoppas på att det går hela vägen, drog en flygande omkörning på Överbergsrakan i 150, då var det nere på Noll..
Skulle juh på OK och handla mjölk också, hade ju inte tagit med mig kaffe bara för att.. Sprang in på OK, greppa mjölken, ilar till kassan, och jag tror tusan att det tog en kvart för expediten att hitta streckkoden på mjölkjävlen,.. Ila ut i bilen och full fart till jobbet,,

Resume, jag kom fram, 2 minuter för sent, men bensinen räckte,..

Ovido - Quiz & Flashcards