Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av Catharina - 8 augusti 2008 15:10

Nu är det snart helg, inte ens två timmar kvar.. Skönt,, Har längtat helg länge nu,.. Snart kommer syster hit och ska tjuva lite av mig, hon har börjat gjort det lite väl mycket nu, ajabaja syster yster.. Nu får du skärpa dig.. =P


Bingon igår var ingen vidare hit, alltså vinstmässigt, vi hade ju asskoj medans vi var iväg, och Jessica var ju en stjärna under väntbingon, man kunde nästan tro att hon stammade..

Jessica - Elva elva elva, femtiotre femtiotre femtiotre femtiotre, trettioett trettioett trettioett.. Nä, nu är jag helt lost, jag skiter i detta ja

Jag - Men spela på, vi rättar efter en rad.

Jessica - Nää, jag är helt lost, kommer inte ikapp, har säkert missat tre nu.

Mickan - Nä, men vi hjälper dig att rätta sen, spela nu,,


Haha, Jessica försökte hänga med så gott hon kunde.. Tills någon tillslut tutade och det var bingo, Jessica gjorde ett desperat försök att rätta lotten och jämföra för att fílura ut vilka hon hade missat,.

Blev irriterad och sängde fram brickorna till Mickan som fick rätta, efter det fick Mickan spela på hennes tredje bricka och det blev lite tystare och lugnare hos oss i baksätet.. Haha..


Jag tror det var inne i 3:e bingon, så satt vi alla med ett nummer kvar och vänta på bingo, men tror ni att nån av oss fick bingo eller,.,, Neeee.. Såklart inte.. Men skoj hade vi, knotten som bombaderade bilen med tror jag,, Haha...


Over & Out..


Av Catharina - 8 augusti 2008 10:20

Jahapp, då var man 22 idag då, har hunnit varit det i några timmar med, föddes nog vid 06 tiden för exakt 22 år sen.. Uscha, det låter som en evighet sen.. Men det känns bra att fylla år så jag ska inte klaga, dessutom har jag ju fått två underbara presenter Turkiet och ett Wii,, Blir nog en väldigt bra månad detta.. =)

Ovido - Quiz & Flashcards