Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av Catharina - 7 augusti 2008 16:42

Jodå, det ser ut som morsan banga ikväll, hon hade "kanske annat för sig" , vad som nu menas med det.. =S Hehe, Men det blir bingo ändå för min del, mamma bjuppar och jag åker med Sandra och dom istället.. =) Lite roligare än mor.. =P

Så ikväll ska Catta bli en rik Catta hade hon tänkt, med 12.000 extra i plåman.. Haha.. Fat Chans..


Well, Over and Out.. See ya tomorrow..

Av Catharina - 7 augusti 2008 13:46

Ska du svika mig nu, du lovade bjussa på en bingorunda ikväll juh.. Annars kommer Sandra skicka Johan på dig mor så det är bäst du passar dig.. haha.. Nej, hade vart skoj och åkt iväg och spelat ikväll, är ändå så rått väder ute, har man ju ändå inge bättre för sig, om inte mitt Wii har kommit idag då dvs, men det har jag iaf hela helgen på mig att leka med.. =)

Av Catharina - 7 augusti 2008 09:16

Då var det dommedagen imorgon då,, Då fyller man 22, usch vad tiden går fort, känner mig gammal.. Men jag har/ska få ett Wii i födelsedagspresent, bara jag beställde det så skulle det bli betalat,. Hehe, kanske man får tillbaka lite barnasinne i sig.. Haha.. Ska se till att sno ihop en tårta ikväll kanske, annars lär man nog bli utan, men jag vet inte om jag hinner det, mamsen bjur ju på bingo ikväll, och det håller juh på tills 22-22.30, Hum..

Det blir nog till att sova i Sveg inatt tror jag, är ingen ide att dundra iväg hem till Linsell vid den tiden för att sedan åka tillbaka till Sveg vid 07.30,,, Nee, tror inte det.. =P

Potten gick ju ut förra torsdagen, 25.000, det hade ju suttit fint, men jag var inte ens där förra veckan, så det var ju en ren och skär omöjlighet om man säger så.. Hehe,. Men ikväll är det 12.000 i potten, en dag för tidig födelsedagspresent till mig.. Ja tack.. =)

Ovido - Quiz & Flashcards