Alla inlägg den 1 augusti 2008

Av Catharina - 1 augusti 2008 10:58

Hatar hatar hatar att flytta, kånka och bära, lyfta och nää usch.. Men det är ju skönt när det är klart iaf,, Men innan dess vettu, suck,, Och jag vet inte i hur många jäkla trappsteg jag har sprungit i, det är typ minst 20 traggsteg bara på vägen upp, sen ska man ner också, och detta ska typ göras 800 gånger,, Börjar kännas lite i lår och vader nu kan jag ju säga..

Och så har man hållt på nu i 2 dagar, fram till minst 1.00-2.00 på natten, och så ringer klockan kl 6 och då ska tomlådor in i bilen, köras iväg, ut ur bilen, och iväg och jobba 8 timmar, sen är det samma visa den kvällen med, fram till 1.00-2.00 Åhhh, förstår ni...

Vill ju hinna träffa Anna och Carro också nu när dom äntligen är här och hälsar på, men det har jag juh inte hunnit, inte ens hunnit höra av mig till er, ledsen för det.. Hoppas ni blir kvar ett tag till mina vänner,, Är snart färdigflyttad.. =) Skööönnttt

Ovido - Quiz & Flashcards