Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av Catharina - 26 augusti 2008 10:45

Nämen så det kan bli.. Igår, hela dagen, var jag helt jäkla död, hade ingen lust eller ork till nånting överhuvudtagen, kom väl hem vid kl 18 ungefär, laga mat, la mig framför tv:n och bara var som ett Collie..

Omkring 20, lagomt vid Simpsons, (som jag inte är ett big fan av) var ögonlocken tyngre än bly, och jag hade lätt kunnat somna, men bellan skulle ju ut inför natten också, stoppla iväg vid 20.30, hem, kika på 2 ½ män, höll på att somna, vände mig om, tv:n på väldigt tyst ljud, detta var då vid 22.30, efter My name is Earl.. Efter ett tag kände jag att det var lika bra att stänga av telen helt, gjorde detta sagt och gjort.. Tror ni jag kunde sova eller, Nee, garanterat inte, låg bara och vände och vred på mig, efter "ett tag" var det lika bra att gå upp och röka, kolla på klockan när jag kröp ner igen, jojo.. 02.18 Kul, klockan ringer ju lixom 05.45 också,., Och givetvis somnade jag inte på ytterligare några timmar..

Pigg och Allert idag ?? Knappast.. Men jag förstår inte, var ju sovtrött hela dagen och kvällen, men när man sen får då, så går det inte..

Nää, det är juh just schysst...

Ovido - Quiz & Flashcards