Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av Catharina - 13 augusti 2008 10:23

Efter några dagars halsont, snorande och febrande är man tillbaka på jobbet, ville verkligen inte gå upp när klockan ringde imorse, var helt död,, Och efter att ha kommit på jobbet, insåg jag att jag borde inte ha stigit upp ur sängen..

Känner mig fortfarande risig, hängig och tror fortfarande att jag har feber, men man vill juh inte gå hemma heller, och jag mår ju bättre, så det skulle nog gå bra att jobba,.

Stiger ur bilen på parkeringen, spriger genom regnet, kommer fram till dörren, utan kort, nehe, kommer inte in, står och gräver efter kortet ett tag, tills dörren öppnas.. Tack, kom in iaf, tar mitt kaffe och går mot min plats,,

Ja, kommer fram, stolen är orörlig, krånglar mig in och sätter mig iaf, ska få upp min skärm så jag kan logga in, då är juh "musen" fasttejpad i musmattan, skrollen är fasttejpad i själva musen, varken tagentbordet eller musen reagerar på kommandon, då har ju någon koppat ur kontakten också.. Alla hjul på stolen var fasttejpade, därför den inte gick att röra... Suck, nu ska vi se, vad var det mer då.. Jo, kaffekoppen var fasttejpad i bordet, en krona var fasttejpad på min stol, headsetet var fasttejpad så man inte kunde få det på huvudet, på svara knappen är det tejp, inne i vattenflaskan är det tejp, och sen ringer det.. Jaha, får väl logga manuellt på papper då istället, jo tjena, blocket är borta, och pennans kulspets är fasttejpad, jaja, frågar vad kunden har problem med, jo han vill naturligtvis ha inställningar för mms och wap.. Kul, datoren är inte ens på än,. Ber kunden vänta, datorn hoppar igång, tack och lov.. Sänder han inställningarna och avslutar samtalet,, Och jag har tametusan hittat tejp överallt.. Vem är det som har haft jäkligt roligt nu då nån tro ? Hehe, du är ju garanterat en tejprulle fattigare.. =P

Ovido - Quiz & Flashcards