Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av Catharina - 4 augusti 2008 10:26

Vibrerade just till i min mobil,, Var ett trevligt meddeland som sa att mitt paket finns nu och hämta på ICA.. =) Så nu har min bikini och mina skor kommit.. Dåligt glad,, Hoppas att det passar nu då,, Annars blir det inge skoj,, Men nu har det kommit iaf,, Nu väntar jag bara på andra paketet, men det stog att det var packat iaf, det senasre mailet jag fick =) Så imorgon kanske man kan ha sina nya stövlar.. =) Hoppas Hoppas Hoppas..

Av Catharina - 4 augusti 2008 09:36

Burr Burr,,, Vilket himla ruggigt väder, har regnat och varit kallt hela helgen nu, kul.. När man väl är ledig då,, Men å andra sidan så regnar det idag med.. Känns som om det börjar bli höst ute,, Redan, hallå, det är ju början av auguti bara,, Detta ska ju vara den varmaste och härligaste tiden på sommaren,,, Sånna här dagar längtar jag bara till den 29:e,,, Ska bli så skönt att få en vecka i solen.. =)

Ovido - Quiz & Flashcards