Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Catharina - 20 oktober 2008 11:36

Egentligen vill jag flytta härifrån, egentligen inte.. Men jag känner att man måste juh liksom komma bort, se nå annat.. Blir lite less på sveg, sveg, sveg också juh..

Det jag har tänkt på är juh endast Stockholm, gillar juh storstäder.. Eller goa göttelaborg elle.. Det är en så himla fin stad, eller så vill jag flytta till västkusten, typ halmstad eller så.. Eller skåne, där är det också så himla fint, iaf på sommaren, vintern är väl ingen höjdare men..

Så hänger ni med mig nu, jag vill flytta fast ändå inte, flyttar ja, ska jag även bestämma vilken av alla dessa platser jag ska välja på..

Blir juh helt vill i huvudet.. Vad säger ni ?? Haha, ni kanske har ett femte eller sjätte förslag, så jag blir ännu mer vill.. Haha..

Ovido - Quiz & Flashcards