Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Catharina - 1 oktober 2008 09:27

Ja, så har man den vanliga nitlotten i arsle som vanligt, att det kan gå så jäkla dåligt på en och samma gång, började igår när bilen skulle brumma hem ifrån Sveg, kommer lite drygt halvvägs hem, vad händer då då, jodå bensastopp så klart.. Vilket resulterar i att man får en liten kvällspromenad, i bäckmörker, utan varken lampa eller reflecks, drygt en mil längst storvägen.. Det är ju verkligen jätteskoj när långtradarna går skytteltrafik där.. Javisst, anländer vad jag tror är typ drygt en timme senare, kanske 1 ½, hade ju inte direkt promenadskor på mig heller.. =P

Tror ni att mina vader mådde bra imorse när man vakna eller ?? Nee, inte direkt, och kallt som fan var det, men hade man tid och elda eller, nee inte det heller, var bara att göra allt klart, springa över till Petra, låna hennes bil, köra till min bil, köra tillbaka hennes, och sen ta min till Sveg, suck,. Och att köra till sveg gick ju inte heller lindrigt, fick två bensastopp på vägen där med,, Hade ju en halvliters petflaska som inte var sönderklippt, så först fick man hälla över bensin från dunken till petten och sen in i bilen, halvliter för halvliter, vilket resulterade i två bensastopp, ett utanför Glissjöberg och sen ett aldeles utanför Svegskrogen på busshållsplatsen där.. Pinsamt värre, svar ja..

Väl inne i Sveg, ser man ett tjockt rökmoln, Jaha, då brinner Fyrfasen huset, halva är typ uppbrunnet,,

En vanlig dag i en flickas liv.. Haha.. Men nu sitter jag iaf på jobbet, är ashungrig, men jag har ju inte hela dagen kvar, slutar ju om 40 minuter,,


Over And Out

Ovido - Quiz & Flashcards