Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Catharina - 13 oktober 2008 14:01

Då anlände Arro imorse igen, vilket innebär full fart.. Jaja, dom har juh skoj tillsammans iaf.. =) Fick man en trevlig överraskning när man vakna imorse eller ? Nje, trevlig kan jag inte kalla den, men suprise suprise vart det när man kom in i köket iaf, en stor brun hög som Rebell hade lyckats åstakomma, Mats gav ju Rebell en färsk fårnjure igårkväll, som han i all girighet åt upp så inte Arro skulle få den.. Och det satte ju fart i systemet vill jag lova, vilken stank..


Tack för Mats.. Comming right back at ya..


Får väl se vad Arro lyckas få i sig innan han åker hem imorgon.. =P Haha,, Måste  juh ge tillbaka lite, så han också får sig en suprise..


Nä nu har jag slutat så nu ska jag åka direkt och kolla om något av mina spel ha kommit, beställde juh även Supermario Galaxy.. *hoppas hoppas*


Over and Out..

Ovido - Quiz & Flashcards