Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Catharina - 3 oktober 2008 10:42

Halloj Halloj Halloj...


Jaha, då var ännu en vecka avslutad och det är fredag igen.. Skönt Skönt.. Så nu blir det bara hem till en skön säng och ligga och titta på tv resten av eftermiddagen.. Haha, ja jag har en anledning, det är det ruggiga vädret som spökar, är det regnigt, grått och trist så får man bara ligga inne och mysa,, Faktiskt.. =) Kommer väl dorma av där under det varma duntäcktet.. Trodde inte att det var sant när klockan dorma igång  06.45 imorse, ville bara ligga kvar, hela dagen.. Haha, fan vad jag låter lat märker jag.. Men det är jag idag, erkänner..

Och sen måste man ju passa på att slappna av också när man väl kan.. Har haft Arro nu i två dagar, en finsk stövar valp, som dessutom har damp, jo jag vet att han är valp och att dom är livliga, har själv haft och har en valp, så ja jag vet, men jag lovar, det finns verkliga tendenser av damp i Arro,, SÅ dryg, men idag är man ledig, skönt skönt..

Nu är det bara 8 minuter kvar av denna dagen, så det är väl dags att runda av och åka iväg och få sig något ätbart, har bara ätit 2 äpplen idag, så magen är lite högljudd just nu faktiskt..


Have a nice weekend you All..

Ovido - Quiz & Flashcards