Alla inlägg under juni 2008

Av Catharina - 4 juni 2008 09:00

Natten som varit var varit en ren pina eller ett rent helvete, ni kan nog själva snart avgöra..


Var jättetrött hela kvällen, gick och la mig vid kl 24, den var ju så jäkla varmt i lägenheten, gick inte att sova, jag låg bara och vände och vred mig hela tiden, sakta med säkert så vart det ju svalare.. Tillslut så var jag i detta underbart sköna halvsovande stadiumet, när jag plötsligt känner något störtlanda på min rygg, jag flyger upp och börjar vifta med både armar och ben kan jag lova, ser något svart flyga av mig., Springer in i köket, där jag senare sätter mig och röker, Vid det laget, tror ni att jag hade en någon brydd och frågande hund i sovrummet, svar ja.. Så det vart ju ett himla uppvaknande för oss båda vill jag lova.


Efter jag sakta men säkert lugnat ner mig efter en rök så tar jag med mig kökspapper och en tandare och går tillbaka till soffan, där jag nästan somnat tidigare på kvällen, för att få tag i den rackarns skarpisen.. Puts väck borta så klart.. Det innebar ju att jag inte gick och la mig i soffan igen, för den var ju med största sannorlikhet kvar där, utan att jag såg den, min soffa är svart ska jag tillägga..


Gick och la mig i sängen istället, låg på helspänn helt under täcket för att undvika en ny kracshlandning, och det vart varmt vill jag lova.. Var tvungen att ta ut huvud och fötter för annars hade jag ju kreverat där under, då är det ju ett bråkigt mygg som retar gallfeber på mig istället.. Jaha, och nu är kl  03.27 Kul Kul, klockan ringer kl 06, och då ska jag upp och ut och gå med Bellan tänkta jag, vart stressad över att klockan var så mycket, det gör det hela mycket lättare, eller hur, Nja inte precis..


Plötsligt dånar det till och tv:n sätter igång av sig själv på volym 40, och det är ganska högt kan jag lova.. Trevligt uppvaknande än en gång, till TV-shop dessutom, kan ju inte bli bättre.. Hade då glömt och stängt av alarmet på den jäkeln, men nog fan var jag snabb upp iaf.. hehe,. Men till inatt ska det alarmet stängas av iaf, man får ju nästan en hjärtattack juh..


Trevlig Natt och Morgon jag har haft va ?? Jaja jag kom ju upp iaf..


Well, Peace Out Everybody

Ovido - Quiz & Flashcards