Alla inlägg den 11 juni 2008

Av Catharina - 11 juni 2008 16:07


Idag jobbar min sin 9-18 igen, är så himla drygt, det är bara en timme extra, men den brukar bli himla lång måste jag medge..

Men jag vart ytterst glad och överaskad när jag kom hem på lunch idag kan jag ju säga, dels så hade det dimt ner ett sött litet gulligt grönt paket i brevlådan, samt ett större paket från Home Entertainment, som jag verkligen inte hade någon aning om vad det var..

Det gröna lilla söta paket, var mina sen länge efterlängtade fornarinahotpants, och i det från Home Enter. var det hela S.A.W boxen, fråga mig inte hur det kommer sig att den har hamnat hemma hos mig med mitt namn på, men det har den iaf, konstigt nog.. 


Någon som vet om dom är bra ?


Men skulle dom inte vara så bra så gör det inte så mycket, kostade bara 39:- för 4 filmer.. =) Thats pretty nice! =)






 


Ovido - Quiz & Flashcards