Alla inlägg den 9 juni 2008

Av Catharina - 9 juni 2008 09:13

Var så himla trött imorse när jag vaknade, kunde verkligen verkligen inte sova, förns vid typ kl 02, eller ja jag kollade på klockan sist då iaf.. Hehe, men när jag väl somna så sov jag kan jag säga.. Klockan ringde sedan tyvärr bara några timmar senare, kl 05.55 för att vara exakt, för jag hade dubbelveckor med 8-17, med tanke på att semesterperioden har dragit igång.. Snubbla ut i köket, tog en rök, med knappt mina ögon öppna, klädde på mig och gick ut med Bellan, kom hem igen, frysen som tusan, stod nog alldeles för länge i duschen egentligen, men tillslut var jag tvungen att gå ut, gjorde mig iordning och drog i mig en frukost på springande fot, cykla snabbt som tusan upp på jobbet, och till min förvåning så var jag tidig, mycket tidigare än vad jag brukar vara, kl var bara 07.55 när jag stormade in..


Sätter mig då i lugn och ro framför datorn och pustar ut, jag hade ju all tid i världen på mig, starta upp msn, sappen, kolla schemat,, Ahhh!!! Jodå, mycket riktigt, 9-18 hela denna veckan, min dubbelvecka var ju inte förns vecka 27 o 28 samt 34 o 35. Jahapp, då var det bara att vända på klacken och åka hem i en timme igen.. =( Jag hade kunnat sova en timme längre juh, och jag som var så himla trött, verkligen,, Då blir man lite less på sig själv faktiskt.. hehe.. Men Men,, Shit happens..


Peace Out.

Ovido - Quiz & Flashcards