Alla inlägg den 5 juni 2008

Av Catharina - 5 juni 2008 11:09

Idag bär det iväg att spela Bilingo, eller ja Bilbingo, men Bilingo låter lite roligare. Det är jag, Sandra, Jennifer och Olle som ska tuta upp till Ulvkälla nu på kvällskvisten.. Jag har fått låna pengar av Sandra för att kunna spela.. Uj, nu lät det verkligen som om att jag hade seriösa spelmissbruksproblem.. Haha, men så är inte fallet,, Är bara pank, och det hade varit skoj att följa med, så Sandra erbjöd sig att låna ut lite penningar så att jag kunde följa med..

När jobbet väl var slut för dagen så bar det nästan direkt iväg på statiol och handla fika, sen ringde vi Jennifer, hon tog sig inte från Älvros, så hon kunde inte följa med,, Så då for vi och hämtade Olle och sen dundrade vi upp till skidstadion, spelen började och när vi kom till 3:e bingon så vann Catta, jo det är sant, Catta vann 500:- =)

Då ska vi tillägga att jag hade lånat 500.- av Sandra också.. I vanliga fall när folk vinner går dom ju + , ja men Catta vann och gick plus minus noll.. Haha.. Men jag vann ju iaf =)


Peace Out

Ovido - Quiz & Flashcards