Direktlänk till inlägg 22 september 2009

Jadu...

Av Catharina - 22 september 2009 23:48

Dagarna går väldigt sakta, är väldigt tråkiga, håller nästan på att krypa ur skinnet ibland, men ändå är det väldigt skönt med bara lugn och ro efter allt som har hänt, men det är svårt att tackla faktiskt, mycket vankande av och ann.. kan aldrig koppla av och bara vara lugn, det är helt konstigt, jag har juh tyst och lugnt runt om mig, men jag kan inte känna något lugn, någon ro... Haha, det lär ju låta som att jag har gått och blivit knäpp, märker det själv när jag läser vad jag skrivit, men det är en väldigt svår känsla att både förklara och känna..


Om jag säger så här då, jag är i en lugn miljö utan att känna något lugn, någon ro.. förstår ni mig då?


Men snart är det iaf dags och krypa ner och slå på några Greys Anatomy avsnitt tills man somnar.. Sen börjar den nya säsongen nu nästa onsdag, det ser vi fram emot iaf..


Ha bäst ni Underbaraste..  

 
 
Mikaela

Mikaela

23 september 2009 00:03

greus anatomy är bra=)såg ett avsnitt idag=)!

http://www.mikaelaelisacharlotte.blogg.se

 
Ingen bild

Cathizzz

23 september 2009 00:21

Mmm, jag bara älskar det.. =) Har några avsnitt från slutet av förra säsongen som jag tänkte gå igenom innan nästa onsdag.. =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catharina - 18 juni 2011 00:33

Fan vad less jag blir på detta, vet inte vart jag ska vända eller vrida mig, vem jag ska lyssna på eller inte.. Önskar att det vore ett enkelt sätt att lösa detta på.. Men nitlotten har suttit gjutad sen födslen..  ...

Av Catharina - 25 mars 2011 23:57

Halloj..   Var ett tag sen jag var här nu, ett under att jag ens mindes mitt lösenord hit, men tydligen så gjorde jag det.. :)   Hur har ni haft det ?   Själv har jag varit med om en riktig känslomässig berg- och dalbana den senaste tiden...

Av Catharina - 12 maj 2010 20:50

Jahapp, ska man kanske skaffa sig lite ork att börja blogga igen ? Var juh ett bra tag sen sist nu, men jag har varken haft tid, lust eller ork faktiskt om jag ska vara riktigt ärlig.. Men att jag ens tittade in här är juh faktiskt någonting possitiv...

Av Catharina - 5 februari 2010 20:07

Har märkt att jag är en ganska skadad människa..

Av Catharina - 20 januari 2010 19:15

Måndag, ny vecka, ny dag.. Jobbade hela dagen och kom hem och la mig en sväng på sängen och hörde hur de plingade till ute i köket, och eftersom jag är så himla nyfiken av mig så var jag juh bara tvungen att gå upp och kolla vem det var, då var det...

Ovido - Quiz & Flashcards