Alla inlägg den 25 september 2009

Av Catharina - 25 september 2009 00:38

Jaha, då sitter man här bara rakt upp och ner och väntar på att hårfärgen ska verka klart, är en kvart kvar på den, sen är det juh tusan den där efterbehandlingen på en kvart också,, så minst i 40 minuter kommer jag sitta såhär rakt upp och ner, och när detta är klart är hon nästan 01.30,, Detta är juh inte klokt.. Att man alltid ska vara så sen på att göra saker,, Och bara ett tips, färga aldrig håret på dig själv utan kamm eller borste,, blir så himla mycket krångligare, fick använda pipen på flaskan som kamm... Skönt hörni, nä inte direkt.. Så nu sitter jag har och ser ut som E.T, väldigt vackert... Haha,, Nää, man ser ganska lustig ut faktiskt, men det är juh så, färgen tar mycket bättre med ungsfolie på huvvet.. Så det är bäst att vara själv också, slipper man känna sig som ett fån.. Hehe, men det gör man faktiskt ändå...

Nä, antar att de flesta av er vackra människor ligger och sover vid detta laget, borde jag också göra känner jag, men nu är det så att jag har inget val, jag blir vaken ett tag till jag..

Ovido - Quiz & Flashcards