Alla inlägg den 19 september 2009

Av Catharina - 19 september 2009 21:04

Ojdå,, Det var ett tag sen man kluddade ner ett inlägg här.. Får bli lite skärpning nu...


Ja, nu sitter man här, det är mörkt och tyst, väldigt mörkt och tyst, och det är juh då tankarna kommer, fick höra en sak igårkväll som jag kanske inte borde hört för mitt eget bästa, men det gjorde jag iaf, och nu kan jag bara inte släppa det.. Var det si, var det så? Isåfall när? och hur? och varför? Ja ni vet hur tankarna kan springa iväg med en ibland, är inte roligt, ska försöka släppa det, det är bara jag som mår sämst utav att fundera över det så... Önskar ibland att man inte hade nån hjärna, att man var totalt dum, ursäkta men faktiskt, för när sånt här drar igång och man redan är kraftigt ur balans då är det fan inte skoj..


Alla säger att det blir bättre, men ibland undrar man juh, om man nånsin kommer att må helt bra igen..

Ovido - Quiz & Flashcards