Direktlänk till inlägg 22 april 2008

Hit Me Baby One More Time

Av Catharina - 22 april 2008 09:08

Kom hem vid kl 22.30-23.00 igår, var trött och glad, hade varit hos Vivi tidigare, hade skrattar och haft jättetrevligt, men med tanke på att kl var ganska mycket, så vart det lite tv tittande innan sängen väntade.. 

Hehe, jag borde redan förstått då att det skulle bli knäppt, för när persiennerna skulle dras ner, så rasa väl 2 av 3 halvt i backen, men vad ska man göra då, det var ju bara att börja garva åt det hela och inse att man skulle få gatulampan utanför rakt i ansiktet under hela natten..

Hehe, somnade trots det efter ett tag.


Tills..


Kl blir 00.34, då ringer telefonen, med tanke på att man precis lyckats somna så var man ju ganska död.. Då var det ju du, inte du jag hade trott att det skulle vara men du.. Du mådde också dåligt över allt som hade hänt och att du heller varken visste ut eller in.. Visst jag förstår det verkligen, jag känner likadant, men klandra inte mig,, Vad du än gör, tänk på dom andra i detta dramat också.. Jag vet att du bara ringer för att du bryr dig, du pratar för att du bryr dig och vill vara snäll och vara där, hjälpa till, men inatt så var det mer stjälp än hjälp faktiskt, efter mycket om och men, fram och tillbaka, eller ja 1 timmes telefonpratande så la vi på, och då mådde jag ju knappast bättre än innan du ringde, fast det kanske var meningen,.

Kl var då drygt 01.30, tror ni jag kunde sova, nee skulle inte tro det, alla tankar bara snurrade runt i huvudet på mig, om, hur, varför, när..

Ja ni förstår...


Hade tyngtpunkten på olika mm av kroppen under en hel timme, låg och vände och vred mig.. Vart asförbannad på den där jävla gatulampan som dessutom lös rakt på mig.. Hehe, fy fan, det var inte lätt inatt heller,, Somnade väl vid 3.30 nångång tror jag,,,


Klockan ringde igen kl 06.00, skulle ringa igen kl 06.15, men jag stängde av den, så den ringde vid 06.30 igen och då hade jag haft den skummaste drömmen om att polisen ringde mig i ren panik och sa till mig

"- Catta, du får verkligen inte gå utanför dörren idag, det är fyra stycker som är ute efter dig, så vad du än gör, gå inte ut och öppna absolut inte dörren."

Tror ni jag hade lite panik när jag vaknade av alarmet igen kl 06.30 eller, drömmen var sådär äckligt verklig,, Tänkte det, jaha, nu är Cattas sista stund kommer.. Hehe, men här är jag, det var ju bara en dröm tack och lov..


Hehe, vassedu, halva mitt dygn på ett siverfat.. =P


Peace Out.



 
 
emma

emma

22 april 2008 10:46

Faen vilken äcklig dröm!! =)

http://www.bemm9z.bloggagratis.se

 
Emma

Emma

22 april 2008 14:49

Ja jag ska vara stark!

http://www.bemm9z.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catharina - 18 juni 2011 00:33

Fan vad less jag blir på detta, vet inte vart jag ska vända eller vrida mig, vem jag ska lyssna på eller inte.. Önskar att det vore ett enkelt sätt att lösa detta på.. Men nitlotten har suttit gjutad sen födslen..  ...

Av Catharina - 25 mars 2011 23:57

Halloj..   Var ett tag sen jag var här nu, ett under att jag ens mindes mitt lösenord hit, men tydligen så gjorde jag det.. :)   Hur har ni haft det ?   Själv har jag varit med om en riktig känslomässig berg- och dalbana den senaste tiden...

Av Catharina - 12 maj 2010 20:50

Jahapp, ska man kanske skaffa sig lite ork att börja blogga igen ? Var juh ett bra tag sen sist nu, men jag har varken haft tid, lust eller ork faktiskt om jag ska vara riktigt ärlig.. Men att jag ens tittade in här är juh faktiskt någonting possitiv...

Av Catharina - 5 februari 2010 20:07

Har märkt att jag är en ganska skadad människa..

Av Catharina - 20 januari 2010 19:15

Måndag, ny vecka, ny dag.. Jobbade hela dagen och kom hem och la mig en sväng på sängen och hörde hur de plingade till ute i köket, och eftersom jag är så himla nyfiken av mig så var jag juh bara tvungen att gå upp och kolla vem det var, då var det...

Ovido - Quiz & Flashcards