Alla inlägg den 21 april 2008

Av Catharina - 21 april 2008 14:41

My Baby.. I Miss you..

Av Catharina - 21 april 2008 10:49

Jaha, äntligen är denna hemska helg över, har i stort sett varit ett vrak hela helgen.. Förstår inte hur du kan göra som så mot mig, inte efter allt, tycker det är så sjukt lågt.. Varför inte bara snacka med mig isället ? Jag har snackat med folk om dig, vad ska jag annars göra när jag inte kan snacka med dig om detta ? Du måste ju kunna prata med mig iaf., Det är inte så svårt, jag vet att du har kvar din talförmåga. Du kanske bara har tappat modet ?

Inte vet jag, jag vet inte vad jag ska göra, vart jag ska ta vägen eller någonting, är totalt förstörd över detta som har hänt ska du veta.. Hoppas du kan vara så pass reko att du hör av dig,,


Peace Out.

Ovido - Quiz & Flashcards