Alla inlägg den 1 april 2008

Av Catharina - 1 april 2008 13:29

Har haft en sån härlig dag idag, vaknade kl 6, eller ja, vaknade och vaknade, klockan ringde då, då hoppade jag in i duschen och bara tog det lugnt, satte på tv:n till The Voice och bara lulla runt, var helt klar vid kl 8, och jag började ju inte förns kl 9, så jag tog en härlig morgonpromenad i det fina vädret..


Kom hem och studsade iväg på jobbet..


Sluta jobba kl 18, for hem och tog mig lite gott att äta, sen for jag och syster iväg på Yoga. Första gången jag provade på det faktiskt, och jag lovar och svär, det var faktiskt jobbigt. Det ser så himla enkelt och lätt ut, men det krävs presition, koncentration, avslappning, styrka, balans och fokus, och inte nog med det, allt det på samma gång också.. Skitsvårt faktiskt.. Sen efter det åkte jag hem, hann inte ens komma innanför dörren då telefonen ringde, då var det syster igen, som frågade om jag skulle med och sola. Då var man ju inte seg att haka på.


Kommer hem lite senare, totalt avslappnad och sådär mysigt trött sjunker man ner i soffan och ska titta på Prison Break, premiäravsnittet för säsongen, hinner med första biten tills reklamen kommer, då kommer det där jobbiga sms:et/telefonsamtalet som får det att bara knytas om i magen, blir orolig och arg på samma gång.. Missade hela avsnittet samtidigt som man inte kan sova av oro. Tänk om jag inte hade haft telefonen på, då hade jag inte vetat något förns morgonen efter, för det förstörde hela min underbara dag, och underbara kväll..

Ovido - Quiz & Flashcards