Direktlänk till inlägg 7 augusti 2009

Nu ska det börjas...

Av Catharina - 7 augusti 2009 00:02

Nu ska det både börja sparas pengar och tjänas pengar.. Nu ska det bli en valp, det är numer bestämt, kan bara inte låta bli... =) Ska bli så himla skoj.. Är så himla mysigt, dom där små luddtussarna, men nu har man lite hårt arbete för sig, både att hålla i pengarna och tjäna lite extra, allt extra läggs såklart undan direkt, och denna gången ska det inte bli något fusk heller, jag är experten på att typ "jag ska bara låna en femtilapp härifrån sålänge" och efter ett tag upptäcker man att det inte är några pengar kvar.. Hehe.. Duktigt., Men denna gången ska jag vara stenhård på detta.. =)


Kvällen som har varit har spenderats i Överberg med både kubbspel, grillning och massvis med skratt, det är så att man har träningsverk i magen efter alla sjuka inlägg som dyker upp under kvällen.. Haha, H's kommentarer är juh alltid för bäst..

Spelade fyra omgångar, 2 ggr var det samma lag, de andra 2 mixade vi lite, jag var med och vann 1 gång utav 4, vaddå för jag med mig otur eller ? Nehee,,,


Haha, en runda vi körde så hade dom fått ner en av våra knektar *?* , heter det så, ja så jag skulle ju kasta över den på andra sidan kungen, kom juh utanför, och jag,

- Omkast, den är utanför!!!!

- Är den utanför ?

- Jaaaa så innihelvete!!!


Haha, det kanske inte låter så roligt men det var så himla kul, bara flög ur mig,,, Haha, snacka om att jag typ redan hade fattat att vi skulle förlora, försökte bara få in ett bättre läge, vilket jag är expert på att komma på orsaker för.. Ja vad vi garva, alla fatta att jag bara ville ha den närmare egentligen..


Ja en Kanon Kväll, Verkligen.. Och Underbart Väder, fan vad gött...

Kommer sussa  gött om ett tag...

Pussen På Er..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catharina - 18 juni 2011 00:33

Fan vad less jag blir på detta, vet inte vart jag ska vända eller vrida mig, vem jag ska lyssna på eller inte.. Önskar att det vore ett enkelt sätt att lösa detta på.. Men nitlotten har suttit gjutad sen födslen..  ...

Av Catharina - 25 mars 2011 23:57

Halloj..   Var ett tag sen jag var här nu, ett under att jag ens mindes mitt lösenord hit, men tydligen så gjorde jag det.. :)   Hur har ni haft det ?   Själv har jag varit med om en riktig känslomässig berg- och dalbana den senaste tiden...

Av Catharina - 12 maj 2010 20:50

Jahapp, ska man kanske skaffa sig lite ork att börja blogga igen ? Var juh ett bra tag sen sist nu, men jag har varken haft tid, lust eller ork faktiskt om jag ska vara riktigt ärlig.. Men att jag ens tittade in här är juh faktiskt någonting possitiv...

Av Catharina - 5 februari 2010 20:07

Har märkt att jag är en ganska skadad människa..

Av Catharina - 20 januari 2010 19:15

Måndag, ny vecka, ny dag.. Jobbade hela dagen och kom hem och la mig en sväng på sängen och hörde hur de plingade till ute i köket, och eftersom jag är så himla nyfiken av mig så var jag juh bara tvungen att gå upp och kolla vem det var, då var det...

Ovido - Quiz & Flashcards