Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Catharina - 8 augusti 2009 21:31

Haha, So Funny,,,


Kom nyss hem från födelsedagsmiddag hos syster och kompani, mycket trevligt och go mat, mexicansk gratäng... *Mums*

Haha, så innan jag skulle åka därifrån, nyss, så stod jag, syrran och Carina utanför huset och snacka ett tag och sen drog dom iväg på cyklarna och skulle ta en sväng, och jag var påväg in i bilen så ropar en av Rasmus kompisar som är typ 8 år till mig när han ser att jag är påväg in i bilen..


-Får du köra bil?

-Ja, sa jag

-Hur gammal är du då?

-Jag är 23 svarade jag, vad trodde du då ?

- 14

- Haha, jaha tack,,


Vad ska man säga, komplimang ? Ja kanske,, Tyckte det var så himla komiskt.. =)

Av Catharina - 8 augusti 2009 00:03

Jahapp, då vart man 1 år äldre, tänk att det räcker med några minuter bara så *poff* , ett år äldre..

Nää, då var det lika bra att gå och lägga sig då.. =P

Ovido - Quiz & Flashcards