Direktlänk till inlägg 9 juli 2009

För ett tag sen...

Av Catharina - 9 juli 2009 23:10

kom jag hem från bilbingon, var där med Sanda och Olle.. Var skönt att komma ut en sväng och få tänka på något annat ett tag.. =)

Hade så himla skoj hade vi, först vann Sanda 500 rikstaler, så hon tryckte på tutan och inkassera sin vinst.. Dit det lutar dit rinner det, det är väl så man säger, Inte dit det rinner lutar det som jag råkade kläcka ur mig,, Hehe,.,, Lite skoj...


Sen fick jag även bingo på spel nummer sju

- Bingo, bingo, bingo, tuta, tuta, tuta..


Haha, vart helt till mig, var länge sen jag vann nu så jag var helt lyrisk,.,

Så när kontrollanten kom till bilen så vevade jag ner rutan och stoppa ut min bricka,, Jodå, det stämde.. Så drog tre rader igång medan vi väntade på att den andra kontrollanten skulle komma med pengarna,, Vart det väl en lite för fel siffra för Sanda, så hon skriker ut - Men Knull!!

Haha, och ni skulle sett och hört olle - Men Sandra, nu får du väl för fan ge dig..

Haha, hon trodde inte att fönstret var öppet... Fan vad vi garva...


Tackar för en rolig kväll mina vänner,, Men nästa tordsdag är det jag som vinner 40 000:- iaf.. Dubblar mina 400:- lite som jag vann idag..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catharina - 18 juni 2011 00:33

Fan vad less jag blir på detta, vet inte vart jag ska vända eller vrida mig, vem jag ska lyssna på eller inte.. Önskar att det vore ett enkelt sätt att lösa detta på.. Men nitlotten har suttit gjutad sen födslen..  ...

Av Catharina - 25 mars 2011 23:57

Halloj..   Var ett tag sen jag var här nu, ett under att jag ens mindes mitt lösenord hit, men tydligen så gjorde jag det.. :)   Hur har ni haft det ?   Själv har jag varit med om en riktig känslomässig berg- och dalbana den senaste tiden...

Av Catharina - 12 maj 2010 20:50

Jahapp, ska man kanske skaffa sig lite ork att börja blogga igen ? Var juh ett bra tag sen sist nu, men jag har varken haft tid, lust eller ork faktiskt om jag ska vara riktigt ärlig.. Men att jag ens tittade in här är juh faktiskt någonting possitiv...

Av Catharina - 5 februari 2010 20:07

Har märkt att jag är en ganska skadad människa..

Av Catharina - 20 januari 2010 19:15

Måndag, ny vecka, ny dag.. Jobbade hela dagen och kom hem och la mig en sväng på sängen och hörde hur de plingade till ute i köket, och eftersom jag är så himla nyfiken av mig så var jag juh bara tvungen att gå upp och kolla vem det var, då var det...

Ovido - Quiz & Flashcards