Alla inlägg den 21 november 2008

Av Catharina - 21 november 2008 16:16

Hehe, började juh uppdatera bloggen vid 10.15 imorse, när jag precis hade börjat jobba, hade inte ens kommit halvvägs eller avslutat den när jag skulle sluta kl 14... Hehe, helt sjukt vad det ringer nu alltså..

Men nu ska jag sjunka ner i soffan framför tv:n och titta på TopModel 8, och invänta att planksteken blir klar.. Mums Mums ska det bli..


Av Catharina - 21 november 2008 10:04

Älskar dessa fina mornar när man är påväg på jobbet, sitter i en varm bil, solen skiner i horisonten och man poppar precis den musik man vill och på vilken volym man vill.. Imorse blev det just "I'll make you voff like a dog.." och "Cat's in the cradle" så jäkla gött, man blir på så bra humör.. =)

Skulle uppdatera här igår också, men det fanns helt enkelt ingen tid till det, hann med första raden, sen efter det ringde det ungefär hela tiden, hade ofta 5-6 stycken på kö, när det väl vart lugnt några minuter så hade man juh loggar kvar att göra.. Så trist,,

Men jag kan juh säga som så, att när jag kom till jobbet igår, så var det typ andra världskriget på min plats.. Mitt bord var tomt, allt låg på golvet.. då hade dom juh rivit väggarnaoch allt låg på goolvet,  fick börja med att plocka och skruva ihop allt..

Men nu har jag uppenbarligen slutat igen, fortsätter detta om ett tag hos mor..


See Yaa..

Ovido - Quiz & Flashcards