Alla inlägg den 14 november 2008

Av Catharina - 14 november 2008 15:37

Jahaoo,, Då var det fredag igen och jag kom nyss från ett återbesök från läkaren, magen har blivit bättre men inte helt okej än, men det är pågång.. Så på måndag är man tillbaka på jobbet igen, men dock bara halvtid igen nu då.. Men det ska bli så skönt att få något att göra om dagarna..

Och sen i december blir det lite skoj också, ska ner till Gävle och tatuera mig då juh.. Ni vet den ja skulle göra förut men som inte blev av, men nu har jag boka tid så den 3:e är det dags, både ser fram emot det och gruvar mig lite, var juh så länge sen jag gjorde den förra så jag kommer juh inte ihåg hur ont det gör.. Och den är juh ganska stor också,, Men men, det kommer bli bra när den är klar iaf.. Den ska vara svart, lila, grå och vit..

Ovido - Quiz & Flashcards