Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Catharina - 12 mars 2009 17:30

Detta är det sista inlägget som blir skrivet här på jobbet, inatt sätter dom in en ny proxy som spärrar ganska mycket som det verkar, bloggar, bilddagboken, olika hemsidor, msn, spelsidor, ja som sagt ganska mycket, ganska trist eller ?? Vad ska man nu göra mellan samtalen ? Sitta och glo in i väggen,,, Nee, får väl försöka hitta på med något annat, men ändå, man kan väl sköta sitt jobb fast man har en blogg tycker jag, msn och spel förstår man juh, men hallå ??

Blir nog trist imorgon, får nog ta och införskaffa mig en korsis ikväll, så man har något att göra på jobbet imorgon,,,

Så nu kan jag inte lova hur uppdateringarna kommer bli framöver..

Men snart är denna dagen slut och bara fredag kvar innan helgen, göttans..

Ha det folket...


Av Catharina - 12 mars 2009 09:26

Halloj Halloj,,

Då var det redan torsdag och denna vecka har gått sjukt fort, bara en dag kvar sen så är det helg.. =) Vet inte riktigt vad det blir ihelgen, blir nog mest bara lugnt skulle jag tro, hyra någon rulle eller nå.. Skönt..

Men ikväll blir det iaf badhuset efter jobbet, då får man snabba sig på lite, dom stänger klockan 20, men man måste vara ur badet 19.30, och jag slutar ju klockan 18 så,, Blir lite knappt, men dom kör aromabastu ikväll så det ska bli göttans, först simma några längder och sen sätta sig i bastun och rena ut sig lite, haha, det där lät juh frächt..

Man blir juh så himla avslappnad och lugnt när man har varit iväg och badat, alldeles slut i kroppen, så då blir det hem opch sjunka ner i sängen med en varm kopp te och kolla på Irene Huss - Tatuerat Torso..

Sen blir det nog bara bingen..


Förresten M, att sitta och läsa hela min blogg under en dag säger väl ganska mycket om dig va ? =P


Ha De...

Ovido - Quiz & Flashcards