Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Catharina - 22 februari 2009 08:35

Hunk...

Av Catharina - 22 februari 2009 08:19

Det är juh tusan så man blir våt.. Har ni sett Lipstick Jungle ? Han som Nico är otrogen med är juh så himla het, och underbar, och att sånt bara finns på tv.. Är orättvist tycker jag, i verkliga livet är dom endast snäll eller snygg, och så klart i vassa fall både och,, Men hur ofta träffar man på en hunk som är en sån himla Doll * ? * Hum, det finns juh inte,,

Men det har fått mig att tänka, vem är våran generations Patrick Swayze, kan tänka mig att det skulle kunna bli Luke i One Three Hill, men det ska bli intressant att se.. Ibland vill man bara leva i tvn´s värld.


Linnsan, Grattis Gumman,, Fick höra nyheterna igår.. =) Måste juh träffas snart..


Puss på er så hörs vi..

Av Catharina - 22 februari 2009 02:53

Usch, nu är jag less.. Vad tusan ska jag göra ?? Snälla du, ring upp mig..

Ovido - Quiz & Flashcards