Direktlänk till inlägg 9 januari 2009

Nytt År, Ny Månad

Av Catharina - 9 januari 2009 13:52

Jaha, då var det fredagen den 9:e januari 2009 och mitt första inlägg detta året,. =)

Idag har det varit lite småkaos både på jobbet och hemma, kunde tusan inte komma i säng igår efter jag gått kvällsprommen med Bellan, vart juh superpigg, så jag och Omnia höll på att kolla på film igår i sängen, schysst kvalite på en sån liten sak måste jag bara säga, men sen dog juh batteriet så jag var juh tvungen att föröka sova, lyckades till sist..

Klockan ringde 06.45 imorse, vaknade 07.15 och har ingen aning om vart den halvtimmen tog vägen =/

Tog mig en rök innan jag skulle stutsa in i duschen, då kommer dagens första kommentar - Snacka om att jag är blik som ett lek... Hum, någonting vart himla fel där,, Asgarv..

Igårkväll försökte jag mig på att göra en egen peelingkräm igen, ni kanske kommer ihåg hur det gick förra gången med honung och musli, njo, inte så bra, sveda och rispor över hela ansiktet, men nu har jag gjort ett nytt försök och denna gången gick det bättre, har kommit på något mycket enkelt, ta en vanlig mjukgörande tvåg och tillsätt strösocker, tadaaa, finfin peelingkräm =)

Sedan smörjde jag in mig med lite brun utan sol igår, hade väl gett den minsta effekten imorse kan jag juh säga, ja som ni hörde precis.. Så det var bara att ta en till omgång imorse innan man stack iväg mot Sveg, haha, lite spännande att se under dagen om det kommer några mystiska prickar eller om jag får en ljus mustash under dagen.. haha.. Men nu är klockan 14.08 och ingen har sagt något än, och jag har inte sett något än en heller.. haha..

Men nu är det helg och ett inlägg hann komma in innan dess, MissSmirnoff.. =)


Trevlig Helg och Puss På Er..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catharina - 18 juni 2011 00:33

Fan vad less jag blir på detta, vet inte vart jag ska vända eller vrida mig, vem jag ska lyssna på eller inte.. Önskar att det vore ett enkelt sätt att lösa detta på.. Men nitlotten har suttit gjutad sen födslen..  ...

Av Catharina - 25 mars 2011 23:57

Halloj..   Var ett tag sen jag var här nu, ett under att jag ens mindes mitt lösenord hit, men tydligen så gjorde jag det.. :)   Hur har ni haft det ?   Själv har jag varit med om en riktig känslomässig berg- och dalbana den senaste tiden...

Av Catharina - 12 maj 2010 20:50

Jahapp, ska man kanske skaffa sig lite ork att börja blogga igen ? Var juh ett bra tag sen sist nu, men jag har varken haft tid, lust eller ork faktiskt om jag ska vara riktigt ärlig.. Men att jag ens tittade in här är juh faktiskt någonting possitiv...

Av Catharina - 5 februari 2010 20:07

Har märkt att jag är en ganska skadad människa..

Av Catharina - 20 januari 2010 19:15

Måndag, ny vecka, ny dag.. Jobbade hela dagen och kom hem och la mig en sväng på sängen och hörde hur de plingade till ute i köket, och eftersom jag är så himla nyfiken av mig så var jag juh bara tvungen att gå upp och kolla vem det var, då var det...

Ovido - Quiz & Flashcards