Alla inlägg den 15 december 2008

Av Catharina - 15 december 2008 17:22

Jag känner mig som en av de sju dvärgarna i snövit, och ikväll är det trötter som har hoppat in och befinner sig i min kropp och knopp,. Inge skoj..

Men är det något bra på tv:n ikväll då, som man kan skeppa in till.. haha, ett nyuppfunnet ord, eller talesätt kanske det är, vad vet jag, för att bara somna in,.

Nee, men det enda bra ikväll är väl Prison Break och My name is Earl, men då ska juh det vara på samma tid också såklart.. Så jäkla typiskt, men det lär väl inte vara några problem, då lär man juh ändå ha skeppat in.. Haha..

Av Catharina - 15 december 2008 13:33

Så då var det klart, i fredags förlängde jag mitt abonemang och fick därmed beställa en ny fån.. =) Vart den underbara Omnian, men 3 hade den inte i lager nu, men den skulle komma in imorgon och då skulle dom skicka den direkt.. =) Längtar Längtar.. =)

Och nu är det en ny vecka och snart jul också, igår vart det storstädning i flera timmar, men det vart så fint och mysigt när det var klart så det var inte klokt.. Avfrosta frysen och gjorde rent kylen tom, mycket duktigt..

Men en liten lätt panik börjar även att infinna sig, har inte handlat en enda julklapp än så länge, så det kommer att bli intressant.. Nä, nu har jag faktiskt slutat så nu ska jag åka hem..


Over And Out..

Ovido - Quiz & Flashcards