Direktlänk till inlägg 26 maj 2008

Ojojoj

Av Catharina - 26 maj 2008 13:50

Ojojoj, vad jag är kass, nu var det länge sen det blev en uppdatering här, hehe, men det kan ju bero på att det inte har hänt så mycket i mitt liv på senaste tiden, och det lilla som har hänt har inte varit värt att skriva om..


Så nu var det måndag igen, med en ny vecka på jobbet.. Idag är jag så jäkla trött så det är helt sjukt, kommer ju somna i soffan direkt när man kommer hem antar jag.. Men det är gött, bara krypa ner under en varm filt och mysa, ni vet när man är sådär härligt trött så att man knappt orkar hålla ögonen öppna.. Så kommer jag vara ikväll =)

Men innan dess kommer lunchen, som är om 5 minuter, det är bra, då har över halva dagen gått..


Börjar få ont i halsen också, vill verkligen verkligen inte bli sjuk igen.. Orkar inte det.. Men man tror ju att våren är sommaren också, så man får ju faktiskt skylla sig själv..


Nä nu ska jag snart logga ut och gå på lunch, lunch ute idag, och bjuden blir man, det är bra =)) Inget att klaga på, frågan är bara vad det ska bli för gott..


Men hur som helst, nu ska jag gå på lunch, lovar att jag ska bli lite bättre på att uppdatera här..



Peace Out och Kram på Er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catharina - 18 juni 2011 00:33

Fan vad less jag blir på detta, vet inte vart jag ska vända eller vrida mig, vem jag ska lyssna på eller inte.. Önskar att det vore ett enkelt sätt att lösa detta på.. Men nitlotten har suttit gjutad sen födslen..  ...

Av Catharina - 25 mars 2011 23:57

Halloj..   Var ett tag sen jag var här nu, ett under att jag ens mindes mitt lösenord hit, men tydligen så gjorde jag det.. :)   Hur har ni haft det ?   Själv har jag varit med om en riktig känslomässig berg- och dalbana den senaste tiden...

Av Catharina - 12 maj 2010 20:50

Jahapp, ska man kanske skaffa sig lite ork att börja blogga igen ? Var juh ett bra tag sen sist nu, men jag har varken haft tid, lust eller ork faktiskt om jag ska vara riktigt ärlig.. Men att jag ens tittade in här är juh faktiskt någonting possitiv...

Av Catharina - 5 februari 2010 20:07

Har märkt att jag är en ganska skadad människa..

Av Catharina - 20 januari 2010 19:15

Måndag, ny vecka, ny dag.. Jobbade hela dagen och kom hem och la mig en sväng på sängen och hörde hur de plingade till ute i köket, och eftersom jag är så himla nyfiken av mig så var jag juh bara tvungen att gå upp och kolla vem det var, då var det...

Ovido - Quiz & Flashcards